Høres ut som en fin dagKosa oss. Trilla tur, lekt med hundene, frøkna har herja med onkelen sin og så har vi spist lammelår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en fin dagKosa oss. Trilla tur, lekt med hundene, frøkna har herja med onkelen sin og så har vi spist lammelår![]()
PinnekjøttHva har du spist?
Veldig finHøres ut som en fin dag
Godt med pinnekjøtt?Hjelpe meg jeg er stappa!!!
Åååh. Nam nam!Pinnekjøtt
Pinnekjøtt
Jeg klør i fingra etter å henge opp klærne dineForeløpig ikke det minste trøtt da Hehe men tiltakslyst mangler jeg da, skulle hengt opp klær og vaska flasker![]()
Høres veldig koselig utDet hadde de.
Sove i sovepose på campingvogn med mormor og morfar og spille hatt over hatt i senga før frokost.
Mhm helt herligSå vakkert![]()
Jeg klør i fingra etter å henge opp klærne dine![]()
Er du med å arrangerer familiedagen?De kommer til å bli lodda ut på familiedagenog de to andre til salg *glise* håper bare de vil smake til de lykkelige vinneren
![]()
Blir det sofa resten av kvelden?Hjemme nå. Frøkna måtte i seng![]()
Når skal de i seng?Blir det sofa resten av kvelden?
Det gjør det hermå bare legge to barn til..
Hva har du spist?Hjelpe meg jeg er stappa!!!
Flink du erMariusgenseren er ferdig. Så nå er det barnehagevotter på pinnene![]()
Ååh...det er jo så gøyHaha du gjør vel detjeg prøver å komme meg ut av sofaen så jeg får starta jeg da
så må jeg jo brette det som er på stativet først for det er tørt...
Ja andre år på rad. Kom inn i styret til sft for to år siden og har siden sittet i familiedagen komiteen. Morro ting å være med på men utrolig slitsomt som første gangs mamma haha men har en skikkelig grei gubbeEr du med å arrangerer familiedagen?
Blir nok mange lykkelige mennesker!
Ååh...det er jo så gøy![]()