Enkelt krav, så ja.Oj. Blir mange om førstepremien denne måneden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enkelt krav, så ja.Oj. Blir mange om førstepremien denne måneden![]()
Ja, det har vi også gjort i dag. Dro til mine foreldre. Fikk lammestek. Og tok med oss ungene våre hjem derfra.Herlig å dra bort på middag![]()
Ble der til nå. Var kjempegøySå deilig da![]()
Så gøy daVi hae vært på skitur![]()
Skjønner det godt! Gleder meg til bilder av det ferdige resultatetMå til, greit å se at det skjer noe syns jeg![]()
Kjenner jeg gleder meg til vi er ferdige for å si det sånn![]()
Jepp. Ikke så høytEnkelt krav, så ja.
2 forskjellig pizza og pastaHva blir det?![]()
Hihi, hold utFår drikke litt burn og gjøre litt fornuftig om jeg blir trøtt da Hehe![]()
Nam nam til begge2 forskjellig pizza og pasta![]()
Så selv jeg i babyboblen klarer det.Jepp. Ikke så høyt
Midt i inflyttingskaos klarte jeg visst og det tidlig i marsSå selv jeg i babyboblen klarer det.
Jeg somler meg sakte mot målet og mangler enda rundt 100 innlegg, men tror jeg har startet i alle fall de 15 trådene.Midt i inflyttingskaos klarte jeg visst og det tidlig i mars![]()
Så godt å høre at dere har hatt en fin dagPåtur hjem fra søster nå. For en flott dag![]()
I går var det langfredag.God påske!
Kan dere være så snille å skrive litt flere innlegg i dag.....?? Gårsdagens innlegg var X666 innlegg. Liker ikke når tallet slutter på 666
Takk![]()
Hahah. Skal prøve å unngå det!God påske!
Kan dere være så snille å skrive litt flere innlegg i dag.....?? Gårsdagens innlegg var X666 innlegg. Liker ikke når tallet slutter på 666
Takk![]()
Ja, vi har storkosa ossSå godt å høre at dere har hatt en fin dag![]()
Høres ut som du er i rute egentligJeg somler meg sakte mot målet og mangler enda rundt 100 innlegg, men tror jeg har startet i alle fall de 15 trådene.
Og enda er det jo en del dager igjen