Skravletråd Mars!

Endelig tilbake til Norge. Etter en lang dag i Sverige. Hvet ikke hvem som var verst lille L eller gubben. Men med en gang vi var tilbake over grensa hadde begge gutta gått tilbake til sitt normale seg...lol:)

Ja det dtemmer
Vi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Det står også at vi vil få et fradrag i foreldrebetalingen på kr x,-.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?

Titter innom en liten tur :)
Nettopp fått varer på døren fra kolonial. Digger det opplegget og at det ikke er dyrere priser der enn i butikken fysisk :)
Vi lot N ha fri idag fra bhg og koset oss med rundstykker. Hun har fått noen nye klær og lillebror en body 3-6 mnd jeg bare måtte ha med. Bestilte bukse til hjemreise fra sykehuset på babyshop igår
Jeg titter innom nå :p Bare en liten liten tur :) Siden vi reiser på hytta i morgen ;) Bra dere fikk varene i dag da :) Siden det ble snop i går :p Det er så koselig å ha litt alene tid med de små :) N var med meg på jobb i dag og det var veldig hyggelig, satt så fint og tegnet :)
Så gøy med nye klær :) Åssen type bukse ble det? Har lagt inn strikkebestilling til mamma om ønske om hentesett til lillebror når vi skal hjem fra sykehuset :)

Trøttesen her. Hardt å være på ferie.. Babyen sover MYE mer enn vanlig og er derfor vanskelig å ha med å gjøre på kvelden :p og største er forkjøla.. Nei.. Sove nå.. Ny dag i sola K morgen

Vi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Det står også at vi vil få et fradrag i foreldrebetalingen på kr x,-.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?
Det stemmer

(når jeg ikke har permisjon lager jeg månedlig faktura for flere hundre unger. En av tingene vi sjekker på grunnlaget fra styrer er at alt som gjelder slikt er oppgitt med negative tall så det blir fradrag, altså redusert pris

Back
Topp