Ja veldig kjedelig.Typisk å bli syk rett før påske![]()
Håper han kommer seg raskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig kjedelig.Typisk å bli syk rett før påske![]()
Det er sånn jeg også oppfatter det ja!Vi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Det står også at vi vil få et fradrag i foreldrebetalingen på kr x,-.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?
Jeg tolker det som du gjørVi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?
Ja. Kommer nok opp en av de nærmeste dagene nå. Klør og klør stakkar. Sikler MASSEUff da...de første?![]()
Ja, det har det virkelig! Når man vil noe man ikke får til..Hehe, det har nok vært skikkelig irriterende!![]()
Jeg har ingen vognerHar bare veldig lyst på den.
Jeg har to vogner og trenger to stellevesker![]()
Random quote.. hvordan går det med den syke?Ja det er i grunn høyt nok.
Takk for det. Hadde vært kjekt å fått kommet seg på hytten.
Krysser fingre for detJa veldig kjedelig.
Håper han kommer seg raskt.![]()
Samme her, prøvde å gi den til henne igjen i dag, men hun bare tygger på den og tror det er en leke eller bite tingSamme som her! Prøvde da hun var rundt 2-3 uker da,, og har peøvd med jevne mellomrom, men hun vil ikke ha. Eller... er vel mere det at hub ikke skjønner helt hvordan hun skal sutte på den..
Takk tror vi trenger detLykke til med det![]()
Hehe, min sleiker på den! Hvis jeg har morsmelk eller sukkervann på den, for å få henne til å sutte, blir hun uansett bare irritert når det ikke kommer mer...Samme her, prøvde å gi den til henne igjen i dag, men hun bare tygger på den og tror det er en leke eller bite tinghehe...
hehe... får se positivt på det med at da slipper vi å avvende dem smokken om et par årHehe, min sleiker på den! Hvis jeg har morsmelk eller sukkervann på den, for å få henne til å sutte, blir hun uansett bare irritert når det ikke kommer mer...![]()
Jepp var stort mobbeoffer så droppet ut av VGs pga detMobbing?
tusen takk<3
Mhm, har søkt. Fra des, men ville uansett ikke ha begynt med tilvenning før jan og mulig enda senere. Takket ja, men betalt for plassen altså. Men ikke sikkert vi får plass uansett
Da ønsker jeg fortsatt god bedring![]()
Vi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Stemmer det?
Vært på ul idag og alt sto bra til med lillebror![]()