Skravletråd Mars!

Vi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Det står også at vi vil få et fradrag i foreldrebetalingen på kr x,-.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?
Det er sånn jeg også oppfatter det ja! :)

Vi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?
Jeg tolker det som du gjør:)
Uten at jeg er ekspert på sånt;)

Samme som her! Prøvde da hun var rundt 2-3 uker da,, og har peøvd med jevne mellomrom, men hun vil ikke ha. Eller... er vel mere det at hub ikke skjønner helt hvordan hun skal sutte på den..
Samme her, prøvde å gi den til henne igjen i dag, men hun bare tygger på den og tror det er en leke eller bite ting :P hehe...

Samme her, prøvde å gi den til henne igjen i dag, men hun bare tygger på den og tror det er en leke eller bite ting :P hehe...
Hehe, min sleiker på den! Hvis jeg har morsmelk eller sukkervann på den, for å få henne til å sutte, blir hun uansett bare irritert når det ikke kommer mer... :P

Mhm, har søkt. Fra des, men ville uansett ikke ha begynt med tilvenning før jan og mulig enda senere. Takket ja, men betalt for plassen altså. Men ikke sikkert vi får plass uansett

Nei det er jo ikke godt å si, blir spennende da :) hvordan løsere dere det om ikke det blir barnehage på henne?

Da ønsker jeg fortsatt god bedring:)

Takk for det :) syntes hun virker litt varm nå, men kveldsvakten ville bare vite hva frøkna selv følte. Så da får man se om nattevakta kommer til å sjekke, de gjør som regel det...

Stemmer det?

Det ser ut som det da ja :)

Back
Topp