Skravletråd Mars!

Er så lei av å bo på en byggeplass. Husverten sa da vi var på visning at han ikke hadde mye igjen og de snart flyttet inn i hoveddelen. Dette er 2 år siden i juni. Langt fra ferdig med uteområdet og heller ikke ferdig inne hos seg selv. Sier selv at ja nå er det bare småplukk igjen. Savner å ha ett uteområdet å være på som f.eks hage spesielt nå når mini er såpass stor og mobil. Er så lei at vi har sagt opp leiligheten når kontrakten går ut i juni.
Så irriterende. Skjønner godt at du er lei.
"Ikke så mye igjen" da regner man med at det ikke er to år. Så skjønner at dere har sagt opp.

Kjipt med jobb, men du har vel kanskje tatt påske nå? :)

Joda.. Gleden ble kortvarig. 2 minutter senere klikket det for hundene og de holdt det gående som 2 små barn på sukker :P
Nei, skal jobbe 9 timer i morgen også:) men såå er det fri fram til mandag morgen:D

Haha, håper hundene har roet seg nå:P

Yeei, så flink da:D
Hihi, jaa ♡ veldig fornøyd selv tror jeg. Hub har vært frustrert en stund nå pga at hun ikke har kommet seg helt rundt fordi hånden har blitt sittende fast under kroppen når hun har kommet seg nesten over.

Er så lei av å bo på en byggeplass. Husverten sa da vi var på visning at han ikke hadde mye igjen og de snart flyttet inn i hoveddelen. Dette er 2 år siden i juni. Langt fra ferdig med uteområdet og heller ikke ferdig inne hos seg selv. Sier selv at ja nå er det bare småplukk igjen. Savner å ha ett uteområdet å være på som f.eks hage spesielt nå når mini er såpass stor og mobil. Er så lei at vi har sagt opp leiligheten når kontrakten går ut i juni.
Da må dere på leilighetsjakt da:)
Skjønner godt dere er lei...

Hihi, jaa ♡ veldig fornøyd selv tror jeg. Hub har vært frustrert en stund nå pga at hun ikke har kommet seg helt rundt fordi hånden har blitt sittende fast under kroppen når hun har kommet seg nesten over.
Hehe, det har nok vært skikkelig irriterende!:P

Ja :) Dum er du ikke!
Føler meg like dum:p hva mener du??

Vi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Det står også at vi vil få et fradrag i foreldrebetalingen på kr x,-.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?

Back
Topp