Skravletråd Mars!

Da har L knekt rullekoden og kommet seg fra rygg til mage. Nå blir det brått fart på sakene! :O

Titter innom en liten tur :)
Nettopp fått varer på døren fra kolonial. Digger det opplegget og at det ikke er dyrere priser der enn i butikken fysisk :)
Vi lot N ha fri idag fra bhg og koset oss med rundstykker. Hun har fått noen nye klær og lillebror en body 3-6 mnd jeg bare måtte ha med. Bestilte bukse til hjemreise fra sykehuset på babyshop igår

Neida kanskje i morgen om ikke det blir feber i kveld og at hun må spise/drikke greit...
Det går bra, hun er mye kvikkere så i dag har hun klær på seg og sitter oppi senga istedenfor å ligge..
Ja det var det som var planen egentlig..
Godt hun er kvikkere :) håper dere får reise hjem i morgen da

Vet ikke helt. Han har astma og mest sannsyblig allergi i tilegg. Som meg som barn , nesten mer syk enn frisk...Skal til barnelege og øre,nese,hals lege etter ferien her. Står nå fast på astma med. men ikke allergimed.
Huff stakkars :( N har vært mye dårlig selv, men vi har ikke merket noe astma enda. Min kom i tenårene og kun vært i bakgrunn eller ved fysisk aktivitet. Ikke gøy når de er mye syke :( masse god bedring :)

Aaah :D men det er gøy at det gikk så bra :D
Ja:) bare at nå er jeg dødssliten og har ei frøken som er sur og våken. Og nekta lur mer enn 2 minutter. Så nå er det nedtelling til hun legger seg for natta. Dumme er bare at da stikker gubben av

Høres ut som en deilig dag:D
Jeg er på jobb..

Kjipt med jobb, men du har vel kanskje tatt påske nå? :)

Joda.. Gleden ble kortvarig. 2 minutter senere klikket det for hundene og de holdt det gående som 2 små barn på sukker :P

Back
Topp