Det har vi gjort! Gått tur og fått klippa ned noen busker utafor herKos deg i sola![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vi gjort! Gått tur og fått klippa ned noen busker utafor herKos deg i sola![]()
Oj oj oj. Nå går der fort i svingeneDa har L knekt rullekoden og kommet seg fra rygg til mage. Nå blir det brått fart på sakene! :O
Drar dere idag?Vært i garasjen og funnet skiene
Godt hun er kvikkereNeida kanskje i morgen om ikke det blir feber i kveld og at hun må spise/drikke greit...
Det går bra, hun er mye kvikkere så i dag har hun klær på seg og sitter oppi senga istedenfor å ligge..
Ja det var det som var planen egentlig..
Så ergeligMin påskeferie er avlyst, frøkna sin er det fortsatt et håp for... bedre lykke i morgen så hvertfall hun kan få ferie etter sykdommen da![]()
Selvsagt har du detOppvaskmaskin er tømt, fylt og satt på.
Vaskemaskin er fylt og satt på.
Ukesmeny er skrevet
Jeg har tatt en lang dusj.
Nå har jeg vel fortjent potetgull![]()
Det er du velDet er jeg ferdig med for lenge siden![]()
Godt hun er kvikkerehåper dere får reise hjem i morgen da
Så ergelig![]()
Men det betyr vel at snuppa fortsatt ikke er frisk?
Åååh så moroDa har L knekt rullekoden og kommet seg fra rygg til mage. Nå blir det brått fart på sakene! :O
Huff stakkarsVet ikke helt. Han har astma og mest sannsyblig allergi i tilegg. Som meg som barn , nesten mer syk enn frisk...Skal til barnelege og øre,nese,hals lege etter ferien her. Står nå fast på astma med. men ikke allergimed.
AaahTok bare ting lett idagså det gikk superdupert
![]()
Skjønner det :/ satser på dagen i morgen daJa håper det, er veldig klar for å komme meg hjem nå..
Skjønner det :/ satser på dagen i morgen da
JaAaahmen det er gøy at det gikk så bra
![]()
Høres ut som en deilig dag
Jeg er på jobb..
Kan jeg få komme på pizza? (om jeg tar med en Storksak f.eks?)