Skravletråd Mars!

Ha en fin dag på jobb <3

Hehe!! Er det ikke kos når de våkner tidlig :P Snuppa her begynte å synge (skrike) og bable masse klokken 03.00. Prøvde å ikke le, slik at hun skulle forstå at der var kveld. Men det var ikke lett altså!! Hun hadde den konserten her i natt :D

De er herlige disse små❤️

Så utrolig kjedelig! Jeg har alltid hatt mye styr med dem hvis det har vært endringer jeg også!
Håper der ordner seg snuppa!! Hvis ikke ville jeg kanskje gjort som du sier!! Tatt med en tur til Gardemoen :)
Tusen takk. Det gikk strålende på jobb ♡:D

Hjemme fra jobb. Dødssliten etter å ha vært i kassa og overalt idag. Deilig at første dag går så bra at man allerede får skryt fra sjefene om at man kan jo mer og er mer effektiv enn de som har jobba der lenge :p

Begynte ikke å prøve med smokk før hun var ca 6uker, fikk anbefalt det av jordmor. Men da bare brakk hun seg av den, prøvde fire forskjellige, men ville ikke ta noen av de :P
Samme som her! Prøvde da hun var rundt 2-3 uker da,, og har peøvd med jevne mellomrom, men hun vil ikke ha. Eller... er vel mere det at hub ikke skjønner helt hvordan hun skal sutte på den..

Back
Topp