Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere vært der siden torsdag?!Ja det er det, men heldigvis husker hun ikke torsdagen. Det var verst da...
Ja det er med faren og familien der![]()
Vi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Det står også at vi vil få et fradrag i foreldrebetalingen på kr x,-.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?
God kveld jaGod kveld![]()
Er såvidtFunker den?
Godt å se dere har nett på hytta![]()
Det gjør vi nokHåper dere får en flott hyttetur![]()
Snart på lom, hurra nå nærmer vi oss hytta
Har dere vært der siden torsdag?!![]()
Nå har vi 20 min igjen caSnart på lom, hurra nå nærmer vi oss hytta
Jeg titter innom nåTitter innom en liten tur
Nettopp fått varer på døren fra kolonial. Digger det opplegget og at det ikke er dyrere priser der enn i butikken fysisk
Vi lot N ha fri idag fra bhg og koset oss med rundstykker. Hun har fått noen nye klær og lillebror en body 3-6 mnd jeg bare måtte ha med. Bestilte bukse til hjemreise fra sykehuset på babyshop igår
Blir dere lenge ?Snart på lom, hurra nå nærmer vi oss hytta
Så irriterende. Nei godt dere sa opp. Men du har vært veldig tålmodig som har holdt ut så lenge.Ja er utrolig irriterende. Han kommer stadig med noe nytt han må gjøre og ha med
Det stemmerVi har fått er brev fra kommunen angående den oppfølgingen frøkna skal få i barnehagen.
Der står det og så at etter §<et nummer> i Opplæringsloven at hun har krav på spesialundervisning og så henviser de til en annen paragraf som sier at den skal være gratis.
Det står også at vi vil få et fradrag i foreldrebetalingen på kr x,-.
Etter hvordan jeg forstår det betyr det at vi ikke skal betale for opphold i barnehagen den tiden hun får undervisning siden den er gratis.
Stemmer det?
Hahablinkende lys og grelle farger?!
![]()
Tusen takkDet stemmer
(når jeg ikke har permisjon lager jeg månedlig faktura for flere hundre unger. En av tingene vi sjekker på grunnlaget fra styrer er at alt som gjelder slikt er oppgitt med negative tall så det blir fradrag, altså redusert pris