Skravletråd Mars!

Husker jeg var konstant syk til 18 år da bedret det seg. Var sånn med deg og? Føler han seg bedre? :)
Bedret seg vel noe før her, var verst i barnehagealder og barneskolealder så ble det bedre og bedre. Nå er jeg ikke plaget med noe astma eller allergier. Hadde klippekort hos barnelegen og øre,nese-hals lege i følge mamma:P

Han er slapp og 39 i feber. Sover nå.<3

Er så lei av å bo på en byggeplass. Husverten sa da vi var på visning at han ikke hadde mye igjen og de snart flyttet inn i hoveddelen. Dette er 2 år siden i juni. Langt fra ferdig med uteområdet og heller ikke ferdig inne hos seg selv. Sier selv at ja nå er det bare småplukk igjen. Savner å ha ett uteområdet å være på som f.eks hage spesielt nå når mini er såpass stor og mobil. Er så lei at vi har sagt opp leiligheten når kontrakten går ut i juni.

Bedret seg vel noe før her, var verst i barnehagealder og barneskolealder så ble det bedre og bedre. Nå er jeg ikke plaget med noe astma eller allergier. Hadde klippekort hos barnelegen og øre,nese-hals lege i følge mamma:P

Han er slapp og 39 i feber. Sover nå.<3
Kanskje det var mobbing og store polypper her. Jeg og :p
Huff stakkars liten :( godt han sover da ❤️ fortsatt god bedring :)

Da er jeg tilbake igjen etter handleturen.
Skjedd noe spennende mens jeg har vært borte?

Du har søkt plass nå eller?
Mhm, har søkt. Fra des, men ville uansett ikke ha begynt med tilvenning før jan og mulig enda senere. Takket ja, men betalt for plassen altså. Men ikke sikkert vi får plass uansett

Hjemme fra jobb. Dødssliten etter å ha vært i kassa og overalt idag. Deilig at første dag går så bra at man allerede får skryt fra sjefene om at man kan jo mer og er mer effektiv enn de som har jobba der lenge :p
Så gøy med gode tilbakemeldinger:D

Back
Topp