Får ta bilde i morraGrattis
Få se bilde da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ta bilde i morraGrattis
Få se bilde da!
Det har jeg gjort alleredeTrøtt kjenner jeg. Lurer på om jeg snart skal legge meg
Butikkyrket er ikke det verste betalt. Forutsatt at vi jobber kveldsvakter og helg. Noe jeg utelukkende vil gjøre på ekstrajobb. Dermed blir netto i timen høy. Men 160/170 i grunnlønn for de som jobber dagvakt blir vel ikke supermye i månedenDet må jeg jo si var godt betalt! Ellers så tjener jeg bare veldig dårlig har bachelorgrad. 8 års ansinitet og grunnlønna er 390' om jeg ikke har regna helt på jordet så er det en timesats på 220 ca. 290 på kveld
Oj. Da må du jobba myeJa det er helt topp
Hadde selv ekstrajobb på Rimi de første 7 årene jeg jobbet i tollvesenet![]()
Veldig grei detBra startlønn det da
Tusen takkGratulerer så mye![]()
Kanskje en kombinasjon av begge delerEventuelt jeg som uttalte meg uklart
Så herligDet har jeg gjort alleredeSupersliten, så her var det tidlig til sengs
![]()
God natt til degTrøtt kjenner jeg. Lurer på om jeg snart skal legge meg
Butikkyrket er ikke det verste betalt. Forutsatt at vi jobber kveldsvakter og helg. Noe jeg utelukkende vil gjøre på ekstrajobb. Dermed blir netto i timen høy. Men 160/170 i grunnlønn for de som jobber dagvakt blir vel ikke supermye i måneden
Hva har du bachelor i og jobber som?
God nattGod natt til deg
Blir vel rundt 18-19 i mnd tenker jegButikkyrket er ikke det verste betalt. Forutsatt at vi jobber kveldsvakter og helg. Noe jeg utelukkende vil gjøre på ekstrajobb. Dermed blir netto i timen høy. Men 160/170 i grunnlønn for de som jobber dagvakt blir vel ikke supermye i måneden
Hva har du bachelor i og jobber som?
Så artig at de koser seg sammenDa har vi vært på besøk hos ene niesen til gubben og mannen hennes. Mini og sønnen deres fant tonen og storkoste seg. Eneste kjedelige er at det er en ca 3 timers kjøretur inkl 2 ferjer på veien og mini hater å kjøre bil så ble sutring og hyling store deler av veien. Nå venter vi på siste ferje og satser på at siste stykke hjem går fint med en trøtt gutt som egentlig burde vært på vei i seng nå
Kjenner jeg er misunnelig på degHøres veldig bra ut.
Gleder meg utrolig til min ferie uten barn i april![]()
Nydelig dag i dag fikk gjort mye unna. I morgen blir det mye å gjøre men på mandag da blir det rolig og kosHåper det fortsetter sånn![]()
Du er flink MusemorFikk tak i kjøttet i dag, regner med det blir utsolgt om ikke så lenge.
Nå må jeg bare planlegge resten
Hva har du kjøpt?Yey to julegaver til ferdig ☺
Så bra dere har hatt det koseligJa, men ikke om og om om igjen x) får sangen på hjernen og det er irriterende xD
Vi så film og spist take awayretter sagt ble halv biff da den var blodig -.- men men vi koste oss og snuppa
![]()