Den er kulN ville høre marcus og martinus med plystre på deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er kulN ville høre marcus og martinus med plystre på deg![]()
God kveldGod morgen![]()
Det gjorde underverkerDet hørtes helt fantastisk utKjenner at det hadde ikke hvert dumt med en ferie selv nå
![]()
Høres veldig bra ut.Det gjorde underverkermye mer energi nå!
Jo god kveld duGod kveld![]()
God kveld til deg også.God kveld
Hva skjer?
Gjør det helt sikkertTror det kommer til å bli virkelig koselig
Så deiligWow! Mamma vil låne N par timer i ettermiddag, så da ble det barnefri![]()
Gratulerer så myeJobb kontrakt signert og jeg starter mandag med kurs![]()
Fikk tak i kjøttet i dag, regner med det blir utsolgt om ikke så lenge.Gjør det helt sikkert![]()
Hvordan gikk det med eggene dine??Jeg er trøtt men kan egentlig ikke klage.. Baby fikk mat i 5 tiden og 7-8 og så sov hun til halv 10. Jeg fikk en time med de store alene. Herlig! Nå sover hun igjen![]()
Lurer på å blåse ut noen egg. Aldri gjort det før sp det greier jeg sikkert?
Hva lager du?God kveld til deg også.
Ikke så veldig mye.
Sitter og slapper av før jeg skal begynne å tenke på maten.
Og i dag en ingen her hjemme syke (bank i bordet) så i kveld BLIR det god mat
Høres jo helt supert utOi, dette blir stor familiemiddag.
Alle har hittil sagt ja så til nå er vi 8 voksne og vi mangler å invitere en
Kommer til å bli så koselig
Ja det er helt toppJepp. Kontrakten er signert idaggreit med en ekstrajobb nå på en kveld eller to i uka. Trenger litt inntekt
![]()
Haha, er de flaue over sin egen mor?!Har to meeeeget flaue guttunger i hus da mor føler seg bedre og danser rundt i huset til "that bass"![]()
Den er kul![]()
Ja, men ikke om og om om igjen x) får sangen på hjernen og det er irriterende xDSå deilighva gjorde dere?
Han sovnet selvsagt nettopp nå når vi er 15 min hjemmefra. Han er håpløs slik, skal myyye til før han sovner i bil, nå har han sutret og hylte i nesten 3 timer før han omsider sovnet av utmattelse og trøtthet. Så våkner han når vi skal lirke han ut av bilstolen. Skjer hver gang de få gangene han sovner i bilen. Heldigvis sovner han kjapt i sengen igjen. Må bare få på han pyjamasSå kjedelig de bor så langt borte.
Får håpe han sovner og bare er å vippe oppi sengen mår dere kommer hjem
Bare noe kylling hvor jeg tar noe urter og kremost under skinnet og legger oppå diverse grønnsaker inne ovnen.Hva lager du?