Fint antall detOi, dette blir stor familiemiddag.
Alle har hittil sagt ja så til nå er vi 8 voksne og vi mangler å invitere en
Kommer til å bli så koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint antall detOi, dette blir stor familiemiddag.
Alle har hittil sagt ja så til nå er vi 8 voksne og vi mangler å invitere en
Kommer til å bli så koselig
Det var ikke så galt det.160 timen pluss tillegg. Jeg skal nok ligge rundt 167 egentlig når vi får regna sammen annsiniteten min fra tidligere jobbermen det er tilleggene som utgjør mye av min lønn siden jeg skal jobbe kveldsvakt. Da har jeg vel 180-190 vanlige kvelder. Og lørdagskvelder godt over 240 tror jeg
Jepp.Fint antall det
Nei. Tjener nok mer når jeg får en jobb innenfor mitt yrkeDet var ikke så galt det.
Var mer enn jeg trodde
Selvfølgelig er det detNei. Tjener nok mer når jeg får en jobb innenfor mitt yrke
Når bacheloren endelig blir ferdi. Men noen tusenlapper ekstra i måneden for noen få vakter er bare godt![]()
Ikke santSelvfølgelig er det det
Hva tar du bachelor i?
Bare det at man har den graden åpner mange dører, er mange som ønsker man skal ha minst en bachelor utdanning, men ikke nødvendigvis relevant utdanning..
Takk for det.Lykke til med alt som må ordnes![]()
De har jeg ikke settFleecepose fra minene![]()
Det hadde vært deiligHåper på fint vær og masse kos![]()
Håper det fortsetter sånnHelt fint i dag tidlig #bankibordet
Bra startlønn på detIkke santjeg tar i økonomi og ledelse med fordypning i økonomistyring
Håper detBra startlønn på det![]()
Ligger ikke den på rundt en årslønn på kr 450.000,-?Håper deter nok bedre enn butikkyrket
men dette er jo og bare en ekstrajobb
![]()
Heldig allikevelBetaler litt selv da![]()
Heldig allikevelBetaler litt selv da![]()
Tenker du butikkyrket? Tror ikke det er såpass for en full dagtidsstilling.Ligger ikke den på rundt en årslønn på kr 450.000,-?