Skravletråd Mars!

Nei får kle på oss å komme oss ut, men først tømme blæra :p får kraftig kynnere av ting som presser av en eller annen grunn x) ha en fin dag :)

160 timen pluss tillegg. Jeg skal nok ligge rundt 167 egentlig når vi får regna sammen annsiniteten min fra tidligere jobber :) men det er tilleggene som utgjør mye av min lønn siden jeg skal jobbe kveldsvakt. Da har jeg vel 180-190 vanlige kvelder. Og lørdagskvelder godt over 240 tror jeg
Det var ikke så galt det.
Var mer enn jeg trodde

Nei. Tjener nok mer når jeg får en jobb innenfor mitt yrke
Når bacheloren endelig blir ferdi. Men noen tusenlapper ekstra i måneden for noen få vakter er bare godt :)
Selvfølgelig er det det :)
Hva tar du bachelor i?
Bare det at man har den graden åpner mange dører, er mange som ønsker man skal ha minst en bachelor utdanning, men ikke nødvendigvis relevant utdanning..

Selvfølgelig er det det :)
Hva tar du bachelor i?
Bare det at man har den graden åpner mange dører, er mange som ønsker man skal ha minst en bachelor utdanning, men ikke nødvendigvis relevant utdanning..
Ikke sant :) jeg tar i økonomi og ledelse med fordypning i økonomistyring

da er jeg hjemme og mannen på butikken :) skal ha biff til middag idag. vuderte egentlig om vi skal bestille take away og ha biff i morgen. mamma er med N og N fikk nye joggesko idag :) litt store så må kjøpe såle, men bedre med for store enn akkurat passe :)

Back
Topp