Når kan man sjekke det ?Da blir det kanskje ikke så illefølte meg så teit når jeg går på aap og ikke kan gjøre noe med det :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når kan man sjekke det ?Da blir det kanskje ikke så illefølte meg så teit når jeg går på aap og ikke kan gjøre noe med det :/
Haha, når jeg ikke fant meg selv på lista, så har jeg jo sett på lista for februar... skjønte ikke hvordan jeg kunne ramle helt ut av lista på ei uke.. Har 441 innlegg jo![]()
Hvor har han vært ?
14 dager
Takk for svar14 dager![]()
Prøv å ta en testeller er du mange dpo?
![]()
Håper ikke han blir lenge permittertDa blir det kanskje ikke så illefølte meg så teit når jeg går på aap og ikke kan gjøre noe med det :/
Sjekke hva?Når kan man sjekke det ?![]()
Ikke hatt mensen siden sist el da?JaEr en stund siden sist eggløsning, neste eggløsning er jo nå 25 mars har jeg regnet ut men tar flere eggløsningstester denne gangen for å se litt mer nøyaktig når den kommer
![]()
Det er jobb på de, men bare ikke enda. Noen ganger er det sånn i byggbransjen og denne gangen var den han. Han har sluppet unna alle andre ganger så vi så det komme selv om det var sjokkHåper ikke han blir lenge permittert
Hehe, ja gjort samme feilen før ogsåHaha.. Fort gjort
Noen og førti, tror jeg det varHihi. Fort gjorthvilken plass ligger du på?
Alt toppTusen takk for det
Bra med dere?
Håper dere er bedre idagDa er jeg tilbake igjen.
Lille U sov hele 3 timer, så han er nok ikke helt i form.
Jeg fikk meg et par timer på øret selv
Velkommen hjem! Håper dere har fått lada batteriene og kosa dere masseAlt topp
Tilbake til hverdagen etter en herlig ferieuke med mannen!
Bra med dere?![]()
Jeg ogsåDa håper jeg du treffer blink med denne![]()
Ååå, så koseligTakkDen var finere nå som den passet enn sist da den ikke passet
![]()
Gikk fintHvordan gikk det?![]()
Hihi...liten klatremusFinner henne stadig i trappa nå. Påtur. Passer selvfølgelig hele tiden påforfølger henne
så idag slal de skrus inn!