Skravletråd Mars!

Det gikk veldig bra. Men godt å ha det overstått også. Vært en bra dag?
Kan tenke meg det!

Vært en helt ok dag. Vært hos legen og handlet ellers har jeg bare vært hjemme med snuppa..

Har vært litt fraværende fra bv om dagen. Er lite søvn, mye grining og luftsmerter om dagen. Føler meg som en zombie!

Hvordan har dagen din vært?

Haha, når jeg ikke fant meg selv på lista, så har jeg jo sett på lista for februar... skjønte ikke hvordan jeg kunne ramle helt ut av lista på ei uke.. Har 441 innlegg jo :)

Lurer litt på hvor mye blod det pleier å være under festeblødning? :-) Hatt to rare menstruasjoner nå, spesielt den siste hvor blødningene kom og gikk, stoppet helt, og kom litt igjen før det stoppet helt opp. Hatt enormt trykk i underlivet, vondt/ øm nedentil, ømme bryster, mye kvalme i flere dager. Nå er alle symptomene vekke igjen utenom at jeg føler meg oppblåst, og sliten. Begynner å lure på om jeg er på pp3 eller om vi har klart det :-) ?
Prøv å ta en test :) eller er du mange dpo? :)

Tror jeg blir sprø av mannen.
Han er ikke lenger like fornøyd med at jeg steriliserte meg i forbindelse med keisersnittet.
Hallo, vi har 3 barn og jeg hadde et jævlig svangerskap sist.
Hadde ikke vært snakk om en 4. selv om det hadde vært mulig
Ønsker han en fjerde?

Er vel ingen vei tilbake nå da.
3 er jo veldig bra da:)
Var det ikke slik at han måtte overtales litt til nr 3, eller husker jeg feil nå?
Du husker helt feil.
Det var den andre veien.
Han måtte overtale meg, og for meg satt den langt inne..

Han har fått varsel mange ganger så første gang nå. Men han burde få redusert skatten sin da. Kan ikke betale over 30% skatt med mindre lønn :p er han og 10 andre. Kompisen hans har tvillinger å fø så han var stresset
Skatten går etter lønna. jo mindre lønn = jo mindre er skattetrekket i kroner. :)

Haha, når jeg ikke fant meg selv på lista, så har jeg jo sett på lista for februar... skjønte ikke hvordan jeg kunne ramle helt ut av lista på ei uke.. Har 441 innlegg jo :)
Hihi, fort gjort:p

Hihi. Fort gjort :p hvilken plass ligger du på?

God kveld :) vært på farten i dag, med jobb først. Vært å handla litt og nå skal det pakkes til hyttetur i morgen

Skatten går etter lønna. jo mindre lønn = jo mindre er skattetrekket i kroner. :)
Da blir det kanskje ikke så ille :) følte meg så teit når jeg går på aap og ikke kan gjøre noe med det :/

Back
Topp