Han har fått varsel mange ganger så første gang nå. Men han burde få redusert skatten sin da. Kan ikke betale over 30% skatt med mindre lønnSå utrolig kjedelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har fått varsel mange ganger så første gang nå. Men han burde få redusert skatten sin da. Kan ikke betale over 30% skatt med mindre lønnSå utrolig kjedelig.
Kan tenke meg det!Det gikk veldig bra. Men godt å ha det overstått også. Vært en bra dag?
Prøv å ta en testLurer litt på hvor mye blod det pleier å være under festeblødning?Hatt to rare menstruasjoner nå, spesielt den siste hvor blødningene kom og gikk, stoppet helt, og kom litt igjen før det stoppet helt opp. Hatt enormt trykk i underlivet, vondt/ øm nedentil, ømme bryster, mye kvalme i flere dager. Nå er alle symptomene vekke igjen utenom at jeg føler meg oppblåst, og sliten. Begynner å lure på om jeg er på pp3 eller om vi har klart det
?
Hva lager du?Må lage middag
14 dagerHvor lenge kan en pakke ligge på butikken før den går i retur?
Ønsker han en fjerde?Tror jeg blir sprø av mannen.
Han er ikke lenger like fornøyd med at jeg steriliserte meg i forbindelse med keisersnittet.
Hallo, vi har 3 barn og jeg hadde et jævlig svangerskap sist.
Hadde ikke vært snakk om en 4. selv om det hadde vært mulig
Du husker helt feil.Er vel ingen vei tilbake nå da.
3 er jo veldig bra da
Var det ikke slik at han måtte overtales litt til nr 3, eller husker jeg feil nå?
Skatten går etter lønna. jo mindre lønn = jo mindre er skattetrekket i kroner.Han har fått varsel mange ganger så første gang nå. Men han burde få redusert skatten sin da. Kan ikke betale over 30% skatt med mindre lønner han og 10 andre. Kompisen hans har tvillinger å fø så han var stresset
Godt og høreDet gikk bra![]()
Så fantastiskJeppbare nå var den perfekt
![]()
Tantejentene mine er veldig glad når jeg strikker til deHehe, det er bra![]()
Hihi, fort gjortHaha, når jeg ikke fant meg selv på lista, så har jeg jo sett på lista for februar... skjønte ikke hvordan jeg kunne ramle helt ut av lista på ei uke.. Har 441 innlegg jo![]()
Aha, var sånn det var jaDu husker helt feil.
Det var den andre veien.
Han måtte overtale meg, og for meg satt den langt inne..
Hihi. Fort gjortHaha, når jeg ikke fant meg selv på lista, så har jeg jo sett på lista for februar... skjønte ikke hvordan jeg kunne ramle helt ut av lista på ei uke.. Har 441 innlegg jo![]()
14 dagerHvor lenge kan en pakke ligge på butikken før den går i retur?
Hvor har han vært ?Fått hjem mannen.. Det var herlig det!!!!
Da blir det kanskje ikke så illeSkatten går etter lønna. jo mindre lønn = jo mindre er skattetrekket i kroner.![]()