Skravletråd Mars!

Hehe, høres veldig kjent ut :) Det morsomste var jo at jeg kjente han igjen med en gang da jeg så han på byen, men han hadde ingen anelse om hvem jeg var :woot: Så det er like gøy hver gang vi snakker om hvordan vi møttes :hilarious:

Det er litt deilig når man kjenner familiene fra før av, slipper liksom den "starte på nytt og bli kjent" :joyful:
Ja. Og veldig merkelig. Men er nok mye med at han er 9 år eldre enn meg :p søstrene våre er jevngamle. Vi har til og med alle samme gått på samme skole i alle år :p

Ja, den er ganske grei. Og de kommer godt overens :)

Mulig det kommer litt snø her, men tror ikke det vil legge seg. Har smeltet utrolig mye den siste uke. Blir spennende å se når man kommer hjem fra påskeferien:)
Her består vinteren i hovedsak av regn og vind. Når vi først får snø så legger den seg kanskje litt, regner nesten vekk og det som ligger igjen fryser på slik det blir skikkelig hålkeføre.

Her består vinteren i hovedsak av regn og vind. Når vi først får snø så legger den seg kanskje litt, regner nesten vekk og det som ligger igjen fryser på slik det blir skikkelig hålkeføre.
Det er jo kjipt da:/
Her har vi en del snø, men det varierer jo veldig. Nå har vi mest regn. Gleder meg til gater og fortau skal kostes:)
Enorme menger grus overalt nå:/

Får krysse fingrene for det:-). Er det mye snø?
038547da405e269f5eb06e5ead86b988

Endel. På tirsdag var garasjetaket fritt før snø, veiene bare og opp til huset så vi endelig underlaget :p

Skal absolutt alle rom totalrenoveres?:)
Rubbel og bit,alt som ikke gjøres noe med et yttertaket (det var så og si nytt da vi kjøpte) og deler av stenderverk (noe byttes siden vi flytter på ganske mange vegger ) :)

Back
Topp