Har tro på at det skal gå nåHerlig! 800 er rett rundt hjørnet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tro på at det skal gå nåHerlig! 800 er rett rundt hjørnet![]()
Ja. Og veldig merkelig. Men er nok mye med at han er 9 år eldre enn megHehe, høres veldig kjent utDet morsomste var jo at jeg kjente han igjen med en gang da jeg så han på byen, men han hadde ingen anelse om hvem jeg var
Så det er like gøy hver gang vi snakker om hvordan vi møttes
![]()
Det er litt deilig når man kjenner familiene fra før av, slipper liksom den "starte på nytt og bli kjent"![]()
Håper alt bare smelter bort herJeg også. Ganske tvilsomt vi får mer snø her ihvertfall
Nå er det iallefall sol herJa det skjønner jeg
Ser ut som dere har en del endaHåper alt bare smelter bort her![]()
Skal absolutt alle rom totalrenoveres?Ja, mye hsr skjedd på kort tid, men ferdig nei![]()
![]()
Visste ikke de hadde foreldremøte på idretterHe he ja men foreldremøte er med fotballen da
Det har jeg ogHar tro på at det skal gå nå![]()
Her består vinteren i hovedsak av regn og vind. Når vi først får snø så legger den seg kanskje litt, regner nesten vekk og det som ligger igjen fryser på slik det blir skikkelig hålkeføre.Mulig det kommer litt snø her, men tror ikke det vil legge seg. Har smeltet utrolig mye den siste uke. Blir spennende å se når man kommer hjem fra påskeferien![]()
0 grader nåSer ut som dere har en del enda
Hva ligger temperaturen på?
Får krysse fingrene for detHåper alt bare smelter bort her![]()
Den fortjener du
Lagt inn en innsats denne uka og da går det fremoverDet har jeg og![]()
Ja, faktisk. Også så blid når hu våknetFikk sove lenge idag du også altså![]()
Ikke santLagt inn en innsats denne uka og da går det fremover![]()
Lurt,har du sett seg ut en eller?På en sykkel
Det er jo kjipt da:/Her består vinteren i hovedsak av regn og vind. Når vi først får snø så legger den seg kanskje litt, regner nesten vekk og det som ligger igjen fryser på slik det blir skikkelig hålkeføre.
Får krysse fingrene for det. Er det mye snø?
Rubbel og bit,alt som ikke gjøres noe med et yttertaket (det var så og si nytt da vi kjøpte) og deler av stenderverk (noe byttes siden vi flytter på ganske mange vegger )Skal absolutt alle rom totalrenoveres?![]()
Må ha litt mer plussgrader for at snøen skal smelte0 grader nå![]()