Så koselig da
Ikke jobbstart møte.. Men det etterpå er koselig ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig da
Tusen takkMasse lykke til
Jeg bare drakk jeg, men jeg får liggeHold for nesen når du drikkerog en kort tid etterpå. Da kjenner du ikke smaken
Jeg bare drakk jeg, men jeg får liggekjente jeg holdt på å gå i bakken nå nettopp
Prøver å hekle bærestylke til Dalekjolen.. ikke bare bare å få alt til å passe og gå opp med maskene uten oppskrift!
Helt korrektKjolen med hekling øverst og nederst og stoff i mellom?
Da ble jeg brått fryktelig, fryktelig sulten..
Men vet ikke hva jeg har lyst på
Har babyverden og FacebookSå brahåper du har med deg noe lesestoff. Eller strikker du? Jeg hadde med strikking på mine tester. Pga utslag måtte jeg ta den igjen etter svangerskapet og..
Om jeg skulle blitt gravid en gang til måtte jeg ha tatt den allerede i uke 12 neste gang.. Vi prøver ikke men bruker heller ikke prevensjon..![]()
Akkurat spist brødskive med salami og hjemmelade knekkebrød. Nam ♡Da ble jeg brått fryktelig, fryktelig sulten..
Men vet ikke hva jeg har lyst på
Et veldig godt tegn.Sulten er vel et godt tegn nå?
Når kan du spise igjen?Sulten jeg :/
Har babyverden og Facebook![]()
Oi såpass ja :O uten prevensjon så er man ikke sikker![]()
Sulten jeg :/
Hvor gammel er barnet ditt nå da?Hopper av i svingen. Har hatt 1 "uhell" på 10 årså vi tar sjangsen. Jeg ønsker en til så det har ingen ting å si sånn sett..
God bedring til deg♡God morgen alle sammen.
Fremdeles ganske dårlig.
Snakket med barnehagen til lille U siden han bare kastet opp en gang i barnehage, og ikke igjen, var i fin form, normale bleier +++ slik at vi ikke tror det kan være omgangssjuken. De var enig i at det var lite sannsynlig og heller noe han hadde spist, så han kunne bare komme i barnehagen.
I dag skal jeg slappe av og bli frisk
Nesten like gamle våre. Mi er født 5 juli.9 mnd![]()
HeiheiHurra hei og hopp! Hva skjer i dag folkens ? Her skal det bare slappes av