Skravletråd Mars!

Prøver å hekle bærestylke til Dalekjolen.. ikke bare bare å få alt til å passe og gå opp med maskene uten oppskrift!

Jeg bare drakk jeg, men jeg får ligge :) kjente jeg holdt på å gå i bakken nå nettopp

Så bra :) håper du har med deg noe lesestoff. Eller strikker du? Jeg hadde med strikking på mine tester. Pga utslag måtte jeg ta den igjen etter svangerskapet og..

Om jeg skulle blitt gravid en gang til måtte jeg ha tatt den allerede i uke 12 neste gang.. Vi prøver ikke men bruker heller ikke prevensjon.. :p

Da ble jeg brått fryktelig, fryktelig sulten..
Men vet ikke hva jeg har lyst på

Så bra :) håper du har med deg noe lesestoff. Eller strikker du? Jeg hadde med strikking på mine tester. Pga utslag måtte jeg ta den igjen etter svangerskapet og..

Om jeg skulle blitt gravid en gang til måtte jeg ha tatt den allerede i uke 12 neste gang.. Vi prøver ikke men bruker heller ikke prevensjon.. :p
Har babyverden og Facebook :p
Oi såpass ja :O uten prevensjon så er man ikke sikker :)

Hopper av i svingen. Har hatt 1 "uhell" på 10 år ;) så vi tar sjangsen. Jeg ønsker en til så det har ingen ting å si sånn sett..
Hvor gammel er barnet ditt nå da?
Kan jo skje noe når man bruker den metoden ja;)

God morgen alle sammen.
Fremdeles ganske dårlig.
Snakket med barnehagen til lille U siden han bare kastet opp en gang i barnehage, og ikke igjen, var i fin form, normale bleier +++ slik at vi ikke tror det kan være omgangssjuken. De var enig i at det var lite sannsynlig og heller noe han hadde spist, så han kunne bare komme i barnehagen.
I dag skal jeg slappe av og bli frisk
God bedring til deg♡

Hurra hei og hopp! Hva skjer i dag folkens ? Her skal det bare slappes av
Heihei :) slappes av her og. Eller, styre med dattra mi hjemme. Så det blir så avslapning som det kan bli med ei lita ei fykende rundt :p

Back
Topp