Altså ja!! Eneste folk gir i gaver virker det som![]()
Vi har fått den samme bamsen i gave til samme barn 2 år på rad fra samme person!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså ja!! Eneste folk gir i gaver virker det som![]()
Det var jo bart og vårlig på søndag. Hva skjedde?Herlig![]()
Ååh. Det er jo nesten sommer der!
Er hun gammel?Da er det på tide jaher er hun ikke så mobil enda men det er straks på vei opp
God morgen alle sammen.
Fremdeles ganske dårlig.
Snakket med barnehagen til lille U siden han bare kastet opp en gang i barnehage, og ikke igjen, var i fin form, normale bleier +++ slik at vi ikke tror det kan være omgangssjuken. De var enig i at det var lite sannsynlig og heller noe han hadde spist, så han kunne bare komme i barnehagen.
I dag skal jeg slappe av og bli frisk
Ikke godt å siDet var jo bart og vårlig på søndag. Hva skjedde?![]()
Hei heiHurra hei og hopp! Hva skjer i dag folkens ? Her skal det bare slappes av
HeisannHurra hei og hopp! Hva skjer i dag folkens ? Her skal det bare slappes av
De kom etter legekontoret ringteRing å klag.. De skal da ikke være så forsinka man kommer for sent til avtaler![]()
Lykke til. Kjipt å vente når man er sulten og tørst. Håper du får negativt resultat![]()
Haha noen som er litt forvirra. Gikk vel inn i butikken begge gangene og falt for samme bamsen to gangerVi har fått den samme bamsen i gave til samme barn 2 år på rad fra samme person!!!!![]()
Skal bare slappe av her ogsåHurra hei og hopp! Hva skjer i dag folkens ? Her skal det bare slappes av
Masse lykke tilDe kom etter legekontoret ringtesatser på det. Sitter her å brekker meg for å få det i meg
første glassene gikk bra, men siste huff det er jævlig
![]()
Hehe..Haha noen som er litt forvirra. Gikk vel inn i butikken begge gangene og falt for samme bamsen to gangermen snakk om distré da! Bør liksom huske hva man har gitt
sønnen her er bare 7 mnd, men føler at alle ønsker at den bamsen de gir skal bli favoritten, så fått en bamse fra nesten alle her
![]()
De kom etter legekontoret ringtesatser på det. Sitter her å brekker meg for å få det i meg
første glassene gikk bra, men siste huff det er jævlig
![]()
Hurra hei og hopp! Hva skjer i dag folkens ? Her skal det bare slappes av
Så koselig daMøte med jobben ang oppstart og kafé med veninne![]()
Hehe..
Den har jeg også klart