Åh. Så njedelig :/ hadde du time 8.30?Taxien min har ikke kommet enda og tlf til legekontoret åpner ikke før 08:30![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Så njedelig :/ hadde du time 8.30?Taxien min har ikke kommet enda og tlf til legekontoret åpner ikke før 08:30![]()
Kos degGod morgen alle sammen! I dag er jeg skikkelig lykkelig. Jeg er en sånn der humøret styres veldig av været og i dag er det stråååålende sol og varmt! Vi skal på babysang som vi begge elsker og i morgen kommer foreldrene mine på langbesøkhvordan går det med dere andre? Noen spennende påskeplaner?
Æsj!! Den lille ulempen med å bo oppe i nordÅh så koseligher blir vi nok bare inne. Ikke trillevær når de snør så voldsomt ;/
08:40 taxien er 25 min forskinket snartÅh. Så njedelig :/ hadde du time 8.30?
Blir penger i hvert fallSå koselig.
Jeg skal jobbe hele påsken så ikke de store planene her
Du oogKos deg![]()
HerligFin vår vi har!
![]()
Dag 2. Det fortsetter å snø..konstant..hele døgnet
Ja greit med de ekstra pengeneBlir penger i hvert falljeg er fortsatt på mammaperm, men må si jeg fruer meg litt til hverdagen igjen, selv om det sikkert blir deilig
![]()
Ja skal godte meg med glukosebelastningKos deg![]()
Mente selvsagt til sommeren med ny permJa greit med de ekstra pengene. Og har fri på de røde dagene i mai
. Husker selv jeg grudde meg til å starte på jobb igjen men gikk overraskende greit
. Så blir det ny permisjon til jul igjen
![]()
Åh, sommerbaby? Så kos! Fikk i august i fjor selv!Ja greit med de ekstra pengene. Og har fri på de røde dagene i mai
. Husker selv jeg grudde meg til å starte på jobb igjen men gikk overraskende greit
. Så blir det ny permisjon til jul igjen
![]()
Hahs leste ikke en gang jul, men juliMente selvsagt til sommeren med ny perm![]()
Ja termin 20. juli så blir gøy detÅh, sommerbaby? Så kos! Fikk i august i fjor selv!
Stort sett jeg ogsåslik er jeg hver dag![]()
Kanskje jeg skal få det til likevelMange dager å gjøre det på![]()
God morgen
Ikke helt klar for morgen men ... Sulten og tørst![]()
Jaja. Kan vel drikke noe, men ikke mye. Får snart vekke snuppa mimå avgårde om 28 min
![]()
08:40 taxien er 25 min forskinket snarthun ringte opp de. Det er HELFO taxi og har det for meg at de kan være litt trege ja
Finner henne stadig i trappa nå. Påtur. Passer selvfølgelig hele tiden påforfølger henne
så idag slal de skrus inn!
Er vakkert her ja. Men et så klar for sommerÆsj!! Den lille ulempen med å bo oppe i nordmen det er jo så vakkert!! Vi skal til Kjøpsvik/Tysfjord i mai
mamma er derfra! Gleder meg til frisk luft, fiske og fjellturer! Men du bor vel enda lenger nord?