Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, kjære vene da... Da er det godt når det er ferdig da!Det var virkelig et tidspunkt å få det på :/
Her har vi hatt to runder etter jul. Den første gangen var det bare jentungen som fikk det.
God morgenGod morgen damer. Vel kanskje ennå natt hos dere. Vi er snart ferdig med amme frokost. Så skal dagen begynne så småtthar en her som vil ut. Og
tre til som vil ha frokost
Akkurat det jeg også gjordeHerligregner med du blir fornøyd
![]()
Fortalte søsteren min om den, hun får 18 mnd mellom sine små og hun falt pladask![]()
kjenner den følelsenGod morgenstartet dagen tidlig vi også
her ble det en flaske mme på senga.
Aaaah vil ikke stå opp![]()
Hoho jeg er alltid så trøtt på morgenen jegkjenner den følelsenmen i dag var det virkelig digg å stå opp og gå tur med hunden mens L og gubben sov;P
Nei, men jeg tar den bareIngen risikofaktorer? Jeg hadde blankt nekta om legen ville ha bare for å ha på den dertok det i uke 29 pga sukker i urin da og fikk påvist diabetes
![]()
Virkelig morgen fugl altsåHoho jeg er alltid så trøtt på morgenen jegdag 3 der J har våkna rundt 5
![]()
Har planer ja, du da?sånn er det noen gangerplaner for helgen ?
Sove ?![]()
Har stort sett fått pengerFått mange fine gaver ?
God morgenGod morgengjør meg klar for jobb
Deilig å bo på landetTriller forbi nesten hver dag. Kjører forbi flere ganger for dagen.
Bor på landet. På ei øy. Ikke så verst det
Godt formen hans er bra tross oppkastNår lille U først bestemmer seg for å holde mamma mad selskap og være syk samtidig som meg syns jeg godt han kunne vært litt slapp og trøtt slik at jeg kunne få sovet litt.
Vet ikke helt hvorfor han kastet opp, men syk er han ikke
Hello snuppPuhh.. Sliten jeg nå...
Hvert noen hektiske dager
Hvordan går det jenter?
Jeg skal på jobb om noen timer. Dere skal i dag?
Altså ja!! Eneste folk gir i gaver virker det somHvorfor gir man kosedyr??? Ungene her har 1000vis men leker ikke med de.... Men vil ikke kvitte seg med de heller.. Ergo alt for mye leker inne på rommet