Skravletråd Mars!

Fin vår vi har! :rolleyes:

03d1c7d5af39b9078951ad71d5b6ef93

Dag 2. Det fortsetter å snø..konstant..hele døgnet

God morgen alle sammen! I dag er jeg skikkelig lykkelig. Jeg er en sånn der humøret styres veldig av været og i dag er det stråååålende sol og varmt! Vi skal på babysang som vi begge elsker og i morgen kommer foreldrene mine på langbesøk :D hvordan går det med dere andre? Noen spennende påskeplaner?
Kos deg :)

Åh så koselig :D her blir vi nok bare inne. Ikke trillevær når de snør så voldsomt ;/
Æsj!! Den lille ulempen med å bo oppe i nord :( men det er jo så vakkert!! Vi skal til Kjøpsvik/Tysfjord i mai :D mamma er derfra! Gleder meg til frisk luft, fiske og fjellturer! Men du bor vel enda lenger nord?

Blir penger i hvert fall :D jeg er fortsatt på mammaperm, men må si jeg fruer meg litt til hverdagen igjen, selv om det sikkert blir deilig :)
Ja greit med de ekstra pengene:-). Og har fri på de røde dagene i mai:-). Husker selv jeg grudde meg til å starte på jobb igjen men gikk overraskende greit:-). Så blir det ny permisjon til jul igjen :-)

Ja greit med de ekstra pengene:-). Og har fri på de røde dagene i mai:-). Husker selv jeg grudde meg til å starte på jobb igjen men gikk overraskende greit:-). Så blir det ny permisjon til jul igjen :-)
Åh, sommerbaby? Så kos! Fikk i august i fjor selv!

God morgen :)
Ikke helt klar for morgen men ... Sulten og tørst :(
Jaja. Kan vel drikke noe, men ikke mye. Får snart vekke snuppa mi :) må avgårde om 28 min :p

08:40 taxien er 25 min forskinket snart :p hun ringte opp de. Det er HELFO taxi og har det for meg at de kan være litt trege ja

Ring å klag.. De skal da ikke være så forsinka man kommer for sent til avtaler ;)

Lykke til. Kjipt å vente når man er sulten og tørst. Håper du får negativt resultat ;)

Æsj!! Den lille ulempen med å bo oppe i nord :( men det er jo så vakkert!! Vi skal til Kjøpsvik/Tysfjord i mai :D mamma er derfra! Gleder meg til frisk luft, fiske og fjellturer! Men du bor vel enda lenger nord?
Er vakkert her ja. Men et så klar for sommer :p

Jeg bor rett over brua fra øya Senja :) noe sør for tromsø :)

Back
Topp