Så gøyJa, skal ha Bugaboo buffalo. I rosa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyJa, skal ha Bugaboo buffalo. I rosa![]()
Ganske kraftig. Er bare lei av å ha vondt.. Vanskelig med baby i husPar uker tok det sikkert hos meg sist gang. Spørs vel hvor "hardt" man tråkker over
Ja følte meg faktisk litt uthvilt i morges da jeg våknetHørtes ut som en herlig natt![]()
Ja, gleder meg til å få prøvd den,må jo vente ei stund da menSynes bugaboo ser spennende ut jeg også![]()
Ja elsker når han vil kose i armkrokenSå herlig!!
Skal dere bort i påsken eller, siden målet var fredag?Ut mars må jeg prøve på![]()
Joda, den er greit. Jeg har den enda og kommer til å bli brukt som sovevog, men for lille meg er del lettere med buffaloen tror jeg; den er jo ganske lav og har svinghjul foran![]()
Det skjønner jegHelt sant. Her er det leker med lyd samt knapper som er gøy
.
Ja sinnsykt med flotte gaver. For å nevne noe; penger,vårdress, div.klær, dukkevogn, smykker osvSå fintmange fine gaver?
Joda, jeg vokser og nyter det de stundene jeg ikke er dårlig![]()
Jeg hater omgangssjuke!!!!!!!
Jaa :/ de er enda ikke borteNei,jeg skjønner deg godt, det er lettere å godta smerte når det er en grunn. ♡
Jeg håpet vi kunne få dratt en tur på hytta,og besøkt søstra mi og nevøen min som jeg ikke har sett siden september![]()
men det spørs hvor langt vi har kommet med huset og om snekkerne er avhengi av at vi jobber i påsken.. :/
Kult, donkey?Så gøy. Vi også endte med Bugaboo i søskenvogn
. Bare med blått da
![]()
Smak og behagLiker ikke så godt lave vogner jeg. Simoen er jo skyhøy![]()
Ja. Hun begynt først å stå for rundt en uke siden. Trodde vi hadde god tid. Hun er jo bare 8 mndPå tide å sikre litt da ja![]()
Greit med fornuftige gaverJa sinnsykt med flotte gaver. For å nevne noe; penger,vårdress, div.klær, dukkevogn, smykker osv
Hvor langt er du på vei nå?
hun liker blått daGrønn var også med i miksen her ei stund![]()
Uff. Håper virkelig det går over snart!Ganske kraftig. Er bare lei av å ha vondt.. Vanskelig med baby i hus
Æsj, liker ikke at du har vondtJaa :/ de er enda ikke borte
Åh jeg håper dere fått muligheten til å treffe de!
oi det var litt mye jaNeida,går fortskal inn i morgen også,ultralyd. Også var jeg her på mandag. Så 3 ganger på ei uke..
Heldigvis ikke hver uke![]()