Litt over alt,men de vi muligens skal besøke bor i Solør. Har hytte på finnskogen jeg gjerne vil påDa er det bare å henge i
Hvor har dere familie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt over alt,men de vi muligens skal besøke bor i Solør. Har hytte på finnskogen jeg gjerne vil påDa er det bare å henge i
Hvor har dere familie?
Snør masse nå her :OÆsj, nei![]()
Jeg vil ha vår jo
Det blir vel gode å komme hjem ?Nei flyet går kl 14 lokal tid![]()
Takk,på vei til Trondheim nåKos deg med vognkjøp![]()
Noe sier meg at hun er glad i rosaLurt![]()
Hender seg hun vil sitte i vogn hun hos meg også, men hun har godtatt at det blir ståbrett,så lenge vognen var rosa![]()
Kose degTakk,på vei til Trondheim nå![]()
Huff da,skulle ønske de kunne gi deg noen svarJada. Ble liggende igjen på sofane igår med smerterde kom tilbake. Fatter ikke hva det er for noe!
skjønner. Men om ber meg ta vare på meg selv, får du nå den samme i retur ♡♡
Neiiii! Du får da altså ikke lov å måke, bare så det er sagt!Snør masse nå her :O
Hehe, absolutt. Jenter bruker bare rosa og lilla fikk jeg beskjed om i morgesNoe sier meg at hun er glad i rosa![]()
Bugaboo buffalo blir det denne gangen. Har ei simo vogn eller tuppa, men den er så stor og tung syns jeg..
1 t og 15 min ca,30 av de på ferge som jeg er på nå . Jeg syns det går fort siden jeg er så vant til strekningenKose degbor du langt unna?
Ja det skulle jo bare mangle?!Det håper jeg dere klarer. Vi er jo bare halvveis i mars![]()
Kos dere med vognkjøp1 t og 15 min ca,30 av de på ferge som jeg er på nå . Jeg syns det går fort siden jeg er så vant til strekningen![]()
Skal ikke ha påskeferie du altså?Ja det skulle jo bare mangle?!![]()
Joda, den er greit. Jeg har den enda og kommer til å bli brukt som sovevog, men for lille meg er del lettere med buffaloen tror jeg; den er jo ganske lav og har svinghjul foranElsker simohar en mye lettere emmaljunga men siden bagen ikke passer lengre har vi gått litt tilbake til simo og bruker den nå. Men ja. Tung å løfte..
Det skjønner jegEr ikke helt fornøyd med den "bursdagsgaven" hans..
Hvor mye mangler du?Merker det går sakte med innleggene denne måneden. Skulle klare 800 i løpet av fredag. Det kan bli vel hardt![]()
![]()
Sov godtI dag tror jeg vi tar tur litt senere. Satser på en liten dupp først![]()