Skravletråd Mars!

Jada. Ble liggende igjen på sofane igår med smerter :( de kom tilbake. Fatter ikke hva det er for noe!

skjønner. Men om ber meg ta vare på meg selv, får du nå den samme i retur ♡♡
Huff da,skulle ønske de kunne gi deg noen svar :( hvor lenge må du vente på de prøvesvarene?

Jada, i morgen? :p neida det roer seg litt mot helgen her. Men jeg vil så gjerne på påskeferie og så da å jeg gjør litt ekstra. . :)

Bugaboo buffalo blir det denne gangen. Har ei simo vogn eller tuppa, men den er så stor og tung syns jeg..

Elsker simo ❤️ har en mye lettere emmaljunga men siden bagen ikke passer lengre har vi gått litt tilbake til simo og bruker den nå. Men ja. Tung å løfte..

Merker det går sakte med innleggene denne måneden. Skulle klare 800 i løpet av fredag. Det kan bli vel hardt :eek: :p

1 t og 15 min ca,30 av de på ferge som jeg er på nå . Jeg syns det går fort siden jeg er så vant til strekningen :)
Kos dere med vognkjøp :)

Noen som vet hvor lenge etter et overtråkk man kan forvente å være smertefri og ha normal bevegelse i ankelen?

Elsker simo ❤️ har en mye lettere emmaljunga men siden bagen ikke passer lengre har vi gått litt tilbake til simo og bruker den nå. Men ja. Tung å løfte..
Joda, den er greit. Jeg har den enda og kommer til å bli brukt som sovevog, men for lille meg er del lettere med buffaloen tror jeg; den er jo ganske lav og har svinghjul foran :)

Back
Topp