Hva skal du idag da?Sengetid for de eldre
I morgen blir det lite skravling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du idag da?Sengetid for de eldre
Takk for detGod tur hjem !
Ja, hadde i grunn bestemt vogn før jeg bør gravidVognshopping er stas!![]()
Hvorfor det ?Sengetid for de eldre
Tja. Ikke riktig enda, men snartDa er du straks klar til å ta imot lillesnupp![]()
Helt enig med degJeppsyns han kan snu litt på det der snart.. Jeg vil heller stå opp kl6 hver dag og ha kveldene for meg selv
![]()
Må bare henge iSå effektiv du er![]()
Det hadde vært kjipt!Takk! Ja håper jeg også. Bare hun ikke har smittet meg så må vi sitte og titte ut vinduet enda ei uke![]()
Hoho, så moro!!Og der rundet denne tråden 500 sider og 10 000 innlegg! HURRA![]()
Typisk...Her bruker han det heller. Kikker gjerne på dem men kaster dem fort bort igjen. Mange som sikkert her tenkt at vi får sikkert så masse klær og leker at kosedyr er kjekt å få. Men plutselig så ga alle kosedyr
Håper du har fått sove godt i nattHjemme etter kveldsvakt. Nå er det på tide å finne sengen
![]()
Jeg skal jobbe i påskaDen blir borte i påska uansett![]()
Så irriterende daFordi de teite nettbutikene barw kanselerer ordrer
Æsj, neiHvor ble det av våren? Nå snør det faktisk!![]()
I dag skal jeg handle barnevognGod morgen. Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi i åpen barnehage på påskelunch idag før jeg skal på kveldsvakt
![]()
Å neiJeg hater omgangssjuke!!!!!!!
Har dere kommet hjem ?Gleder meg til det![]()
God morgenGod morgen, har visst snuppa bestemt. Hun har sovet siden vi la oss i et strekk da, men det er ikke morgen helt enda synes jeg
Håper han blir bedre snartNja ganske lik det den har vært
God morgen til degGod morgen![]()
Så vidt åpnet øyne![]()
Ligge å slappe av litt før frokost![]()