Blir sånnformen er bra! En del kynnere og blodtrykk som er på trynet, men går bra
Å så koselig![]()
Så fint! Har dere navn klart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir sånnformen er bra! En del kynnere og blodtrykk som er på trynet, men går bra
Å så koselig![]()
Fint og søtt navn<3<3Theohåper det passer han
![]()
Tusen takkFint og søtt navn<3<3
HihiTheo er så søtt, forbinder det med en valp jeg traff, store nydelige øyne og veldig glad og kosete![]()
Han har sovet seg igjenom denne dagen glattÅ så deilig
2 mnd og 4 dagerFantastiskhvor gammel er han?
Veldig koseligSå koselig da
For hans sin del også.Woohoohåper det for deres del
![]()
Det nå man ikke glemme!Har vurdert det også men glemmer alltid å kjøpe rømme![]()
Såpass ja!2 mnd og 4 dager![]()
Her bruker han det heller. Kikker gjerne på dem men kaster dem fort bort igjen. Mange som sikkert her tenkt at vi får sikkert så masse klær og leker at kosedyr er kjekt å få. Men plutselig så ga alle kosedyrJa, disse kosedyrene. Ble aldri brukt her. . Har en hel søppelsekk etter storesøster som bare ligger der...
Trodde ikke vi hadde så mye, men jeg hadde vist tatt vare på mer enn jeg tenkte. Men jeg må nok kjøpe noe nytt jeg også, det er jo så stas![]()
Klarer tydeligvis det jeg. Men neste gangDet nå man ikke glemme!![]()
Så bra du er i bedre formGodt at magesmertene er mye mindre idag. Fikk spist frokost både jeg og frøkna. Og nå leker hun på matta si. Dvs, henter alt ut av lekekassa og roter![]()
Håper dagen har vært finGod morgen
Jobb på meg etterhvert. Mannen og kengubarmet hjemme
Hoho, da har dere fått mye ut av dagenBegge barna lys våken kl 0600Opp og ut å vekke sola
![]()
Gratulerer så myeI dag har jeg og mannen bronsebryllupsdag ♡
Helt fin. Hadde god tidGod "morgen"unger levert, vært på besøk hos farmor og Bessen og sitter nå å venter på fysio time
god start på dagen
hvordan har deres morgen vært?
![]()