Skravletråd Mars!

Må bare henge i :)
Om vi ikke blir liggende etter snekkerne, men klarer å henge på de til påske så er det mulig vi drar på påskeferie til min familie sørafor, og det har jeg veldig lyst til kjenner jeg. Men vi må bare ta det som det kommer :)
Da er det bare å henge i:D
Hvor har dere familie?

Jeg drar inn nå rett etter jeg har levert i bhg. Skal ikke ha noen av tilbudene de har i kveld, og vogn tilbudet et hele dagen :) bekkenet mitt klarer ikke å stå i kø hele kvelden...
Vi skal ha Bugaboo buffalo :)
Mi er 4 år så jeg har ikke behov for søskenvogn, men skal ha ståbrett på vognen :)

Kos deg med vognkjøp :)

Husk å krev hjelp, og bruk den om du ser du er nødt til det! Du må ta vare på deg selv ♡

Neida.. prøver, men vi må bli ferdig.. fikk på 3 strøk på ene soverommet i går! Så nå holder snekkerne på å lege gulv og lister. Hurra :)
Jada. Ble liggende igjen på sofane igår med smerter :( de kom tilbake. Fatter ikke hva det er for noe!

skjønner. Men om ber meg ta vare på meg selv, får du nå den samme i retur ♡♡

skjønner det :) vi har kjøpt sånn søskenadapter til emmaljunga brukt (de lager ikke den til understellet vi har lenger) teit egentlig :p så da kan de sitte foran hverandre på rekke om henne vil sitte i vogn. hun blir 2 år og 5 mnd nå slutten av mnd :)
Lurt :)
Hender seg hun vil sitte i vogn hun hos meg også, men hun har godtatt at det blir ståbrett,så lenge vognen var rosa :p

Back
Topp