He he det er viNeida, men dere er alltid 2 skritt foran![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he det er viNeida, men dere er alltid 2 skritt foran![]()
Ha ha jeg sovner snart selvSitter å teller minutter til ungene skal legge seg. Er super trøtt i trynet men blir så grinete om jeg sovner nåunderhold meg!
![]()
![]()
Ja det håper jeg ogsåHåper han føler seg bedre snart
He he du er søt da.Oi, sur Kengu ønsker jeg ikke spøke med, hvorfor er du sur?
Mye våken med kengubarnet i natt?Ha ha jeg sovner snart selv
Nei er bare trøtt og sliten i grunnMye våken med kengubarnet i natt?
Men det er vel lovNei er bare trøtt og sliten i grunn
Må ikke slite deg ut da vennen ♡Tuppa er på dans,og jeg sitter og venter. Etter dans skal jeg hjem med henne,også er det rett på babykveld på den lokale barnebutikken, også hjem og male soverom og kontor i kveld. Lang dag..
Bedre. Noe vondt enda. Men smertestillende funker. Men hverdagen stopper ikke opp, så måtte bare bite i detHvordan er det med mammaen i dag da?
Hva skjer?Gaaaaaah jeg er så suuuuur
Står u nettbutikktråden.Hva skjer?
Mhm er noe i detMen det er vel lovgode dager og mindre gode dager ikke sant
![]()
Ikke santmen vi får jo ofte en kveld da. Er vel kanskje noe sånt dere savner
![]()
Ser den.. jeg savner egentid i huset jegJa.. Eller.. Jeg savner å kunne gå ut på kveldstid. Alene..uten gubbe, hund eller ungeEr liksom stuck hjemme etter kl 18
da begynner rutinegreiene..
Hadde han bare tatt smokk! Så hadde det vært mye enklere
Menmen... Om noen år vil de vel ikke ha en klem av oss engang![]()
Ser den.. jeg savner egentid i huset jegsavner at gubben kunne trilla tur med henne i ny og ne. Eller dratt på butikken og tatt henne med
![]()
Ikke din heller så flink til det?Ja!! Det og..![]()
Ikke din heller så flink til det?![]()
Du har vel nok å henge fingrene i
Så fint at dere hadde en vellykket dåp[/QUO
Har det...vi koser oss.Du har vel nok å henge fingrene i
Så fint at dere hadde en vellykket dåp![]()
Litt det samme her. jeg "tvang" han ut av huset på trilletur en gang. For jeg ville vaske og rydde. Og det var bare kaos og kunne ikke gjøre det mens jenta sov (våkner av alt). Han gjorde jo det.. etter myyye hinting og sånt. Men han ville aldri ha gjort det av egen fri viljeEhm, nei.. Ikke i det hele tatt
Åsså er jeg egentlig ikke personen som spør etter det heller..jeg vil helst at han skal ville det av seg selv og ikke bare gjøre det fordi jeg ber han om det![]()