Slapp men ikke feberHuff da
Har han feber og er slapp eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slapp men ikke feberHuff da
Har han feber og er slapp eller?
Det gjør jeg ogsåHelt herligbare å nyte!
Hurra så deilig!Jippi. .. i dag har poden sovet hele natten og ser ut til at kolikken er historie . #bankibordet; )
Fortsatt god bedringFortsatt sykt barn her, så her ligger hun rett ut og slapper avFår prøve å varte hun opp så godt jeg kan
![]()
Hatt en fin tur?Da må vi snart gjøre oss klar og ta turen ut her
Håper det ikke blir alt for mye regn i formiddag![]()
Gratulerer så mye!I dag har jeg og mannen bronsebryllupsdag ♡
Neida, men dere er alltid 2 skritt foranHe he ikke sp langt bak![]()
Håper han føler seg bedre snartSlapp men ikke feber
Oi, sur Kengu ønsker jeg ikke spøke med, hvorfor er du sur?Gaaaaaah jeg er så suuuuur
Tusen takkGratulerer så mye!
Hurra for kjærligheten![]()
Deilig med litt ekstra søvnTjohoo. Vi våkna rundt 5. Så la vi oss kl 7 igjen og sov heeeelt til 8:45![]()
Så da sier jeg god morgen. For dette ble en sabla fin morgen. Fikk tatt igjen litt søvn.
Koselig å reise hele familien ogsåVi reiser til TorreviejaLigger ved kysten litt syd for Alicante
Reiser hele familien da. Blir nok et par år til før vi kan dra på voksentur
![]()
Hvor lenge skal dere være?
God ettermiddagGod morgen![]()
Her sovnet ikke jeg før sent og snuppa våknet 03:00 var våken noen timer, så vi sto opp for 10 min siden.
Skal levere i bhg, sove, ta litt husarbeid og ringe føden etter det![]()
Hvordan gikk det i dag??nei får legge meg for dupp jegprates etterpå når jeg skal spise lunsj før jeg skal ta husarbeid
![]()
Skjer a?Gaaaaaah jeg er så suuuuur
Åh, back to reality! Den er hard! Blir godt å se barna da velKoselig å reise hele familien også
Vi skal hjem i morgen vi...buhu..![]()
Ja det har viHoho, da har dere fått mye ut av dagen![]()
HeheKlarer tydeligvis det jeg. Men neste gang![]()