Skravletråd Mars!

Hei og god tirs. alle sammen:D

Blir lite tid til skravling gitt...
Bra med deg/dere?:)

Her hadde vi dåp i helgen. Veldig vellykket:D
Du har vel nok å henge fingrene i :)
Så fint at dere hadde en vellykket dåp :)

jeg har det bra :) har jo en kronisk sykdom så er ikke stort å gjøre med det, men kynnere har jeg :p glemte helt å nevne de til føden når jeg ringte :p men virker som alt er bra med han <3 han sparker mindre, men kjenner han. går lenger tid mellom
Vet det. Tenkte på de kynnerne :) godt at er bra med knøtte iallefall:) husker jeg hadde helt ekstremt med kynnere hele tiden :O

Det var godt å høre :)
Du får ta det med ro i dag da:)
Kunne ikke være helti ro idag. Har en frøken som krever så sykt mye at jeg måtte bare ut å gå. For at hun skulle sove og være litt fornøyd :p det holdt til klokka 3. Siden da har vi hatt en meget misfornøyd jente egentlig :S

Tuppa er på dans,og jeg sitter og venter. Etter dans skal jeg hjem med henne,også er det rett på babykveld på den lokale barnebutikken, også hjem og male soverom og kontor i kveld. Lang dag..

Kunne ikke være helti ro idag. Har en frøken som krever så sykt mye at jeg måtte bare ut å gå. For at hun skulle sove og være litt fornøyd :p det holdt til klokka 3. Siden da har vi hatt en meget misfornøyd jente egentlig :S
Hvordan er det med mammaen i dag da?

Back
Topp