Du har vel nok å henge fingrene iHei og god tirs. alle sammen
Blir lite tid til skravling gitt...
Bra med deg/dere?
Her hadde vi dåp i helgen. Veldig vellykket![]()
Så fint at dere hadde en vellykket dåp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har vel nok å henge fingrene iHei og god tirs. alle sammen
Blir lite tid til skravling gitt...
Bra med deg/dere?
Her hadde vi dåp i helgen. Veldig vellykket![]()
Har vært på jobbIkke mye
En tur til byen kanskjeenn du?
Det hadde jeg ogspSå bra. Var faktisk oppholds hele tida når jeg var ute i dag også
Hadde nok på litt mye klær![]()
Takk snuppa, vår tur like etter dere, minus 2 år daGratulerer så mye
Nei øre og halsStakkarsinfluensa?
Kjedelig med syke barnNyyyydelig vær ute og ungen er syk så kan ikke gå ut i fineværetHuff hun hadde nok kost seg ute nå ja..
Takk for detgod bedring![]()
Det er det. Spiste det ute på lørdagEr jo så godt![]()
Nei det er helt santVeldig koseligIngenting er bedre enn å våkne til blide barn!
Vet det. Tenkte på de kynnernejeg har det brahar jo en kronisk sykdom så er ikke stort å gjøre med det, men kynnere har jeg
glemte helt å nevne de til føden når jeg ringte
men virker som alt er bra med han <3 han sparker mindre, men kjenner han. går lenger tid mellom
Ikke santHaha, huffenten eller...
Jaja, vi får bare håpe det går seg til![]()
Kunne ikke være helti ro idag. Har en frøken som krever så sykt mye at jeg måtte bare ut å gå. For at hun skulle sove og være litt fornøydDet var godt å høre
Du får ta det med ro i dag da![]()
Uff. Håper ikke det blir noe langvarigNei kjempe tørrhoste og sier at hun fryser, så brygger nok på noetakk
![]()
Hvordan er det med mammaen i dag da?Kunne ikke være helti ro idag. Har en frøken som krever så sykt mye at jeg måtte bare ut å gå. For at hun skulle sove og være litt fornøyddet holdt til klokka 3. Siden da har vi hatt en meget misfornøyd jente egentlig :S
Helt herligSoooool. Deilig altså
Det har den værtHåper dagen har vært fin![]()
He he ikke sp langt bakTakk snuppa, vår tur like etter dere, minus 2 år da![]()
Fortsatt god bedringFortsatt sykt barn her, så her ligger hun rett ut og slapper avFår prøve å varte hun opp så godt jeg kan
![]()