Skravletråd Mars!

Tuppa er på dans,og jeg sitter og venter. Etter dans skal jeg hjem med henne,også er det rett på babykveld på den lokale barnebutikken, også hjem og male soverom og kontor i kveld. Lang dag..
Må ikke slite deg ut da vennen ♡

Ikke sant :p men vi får jo ofte en kveld da. Er vel kanskje noe sånt dere savner :p

Ja.. Eller.. Jeg savner å kunne gå ut på kveldstid. Alene..uten gubbe, hund eller unge :p Er liksom stuck hjemme etter kl 18 :p da begynner rutinegreiene..
Hadde han bare tatt smokk! Så hadde det vært mye enklere ;)
Menmen... Om noen år vil de vel ikke ha en klem av oss engang :o

Ja.. Eller.. Jeg savner å kunne gå ut på kveldstid. Alene..uten gubbe, hund eller unge :p Er liksom stuck hjemme etter kl 18 :p da begynner rutinegreiene..
Hadde han bare tatt smokk! Så hadde det vært mye enklere ;)
Menmen... Om noen år vil de vel ikke ha en klem av oss engang :o
Ser den.. jeg savner egentid i huset jeg :p savner at gubben kunne trilla tur med henne i ny og ne. Eller dratt på butikken og tatt henne med :p

Ehm, nei.. Ikke i det hele tatt :p
Åsså er jeg egentlig ikke personen som spør etter det heller..jeg vil helst at han skal ville det av seg selv og ikke bare gjøre det fordi jeg ber han om det :p
Litt det samme her. jeg "tvang" han ut av huset på trilletur en gang. For jeg ville vaske og rydde. Og det var bare kaos og kunne ikke gjøre det mens jenta sov (våkner av alt). Han gjorde jo det.. etter myyye hinting og sånt. Men han ville aldri ha gjort det av egen fri vilje :p

Back
Topp