Fint på tur?Takk for det
Hjemme igjen nå. Må straks ta en dusj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint på tur?Takk for det
Hjemme igjen nå. Må straks ta en dusj.
Skal det men mannen må jobbe litt førstKos dere![]()
Ja det var veldig deilig... Utrolig godt å ha dem i ryggenSå utrolig bra![]()
Oooh, det hørtes godt ut! Kaffe og sjokkis er jo bare den beste komboen. Eller is. Før var det kaffe og røykJaspesielt med non stop
![]()
:-O. Og jeg som også håpte på litt solDa beholder jeg den
Okei, kan jeg spørre hva han jobber med?Skal det men mannen må jobbe litt først
Kan dele litt da:-O. Og jeg som også håpte på litt sol
Jobber innen itOkei, kan jeg spørre hva han jobber med?
Hva handlet det om?Dåne lest blogginnlegg nå til en av de unge bloggere
Deilig detGod morgen
Jeg har sovet 11 timer i natthardt å være på ferie...
Vi vil ha 3 eller 4, men jeg kan ikke ha alle småGreit å bli ferdig med det. Han da da jeg gikk gravid med førstemann at han ville ha 2 eller 4 barn. Han følte at med 3 så ville 1 av dem bli utelukket fra leken hele tiden. Nå har han nok fortrengt at han har sagt det for nå er det 2. Men tror nok han vil ha 3 stk egentlig
![]()
Bra det da. Ble det trilling?Regner her også og glatt. Var heldigvis strødd de fleste steder
Kos deg med klatring![]()
HeheOooh, det hørtes godt ut! Kaffe og sjokkis er jo bare den beste komboen. Eller is. Før var det kaffe og røykDa er det vel bedre med sukker vel
![]()
Noen er gravid igjeeeenHva handlet det om?
Ja. Det kommer jo bare mer siden det er snøsmelting. Jeg fikk ut alt nå.Fortsatt mye vann?
Må ha håpetDet er ihvertfall drømmen og håpet.
Æsj så kjedeligJa. Det kommer jo bare mer siden det er snøsmelting. Jeg fikk ut alt nå.
1 time senere så jeg igjen.. nå er det mer enn det var før jeg fikk ut alt sist. Så det får egentlig bare være til det smelter såpass at det renner selv
Ja men grått og tristOkei
Har dere oppholdsvær ?
Ja.. blir som å kjempe en umulig kamp. Garasjen er rett og slett bygga feil... til sommern skal vi prøve å finne en løsning til neste vinter. Et slags dreneringssystem som får vanne avledet vekk fra inni selve garasjen. Alt siver inn, også via porten.Æsj så kjedelig