Vi fikk vel dosen vår i går..Ikke her heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk vel dosen vår i går..Ikke her heller...
Det tviler jeg ikke på, men tar jeg de opp nå vil ungene få alt om mamma ingentingDet var fryktelig godt altså![]()
Godt mulig detJa, ikke sant. Himler litt med øynene her..de har vel lite å gjøre for tiden
He he det tror jeg påGjør det, jeg og tuppa, som syns det var tipp at mamma fant fram non stop på en søndags formiddag
Virker kjent. Eller jeg får litt da,siden jeg bare har eiDet tviler jeg ikke på, men tar jeg de opp nå vil ungene få alt om mamma ingenting
Jeg vil ha soooolLurer jeg også på
Hva gjør dere på en søndag da?He he det tror jeg på
Skal snart ut på turHva gjør dere på en søndag da?
Jeg også. Du får gi beskjed hvis du finner denJeg vil ha sooool
Gå eller ski?Skal snart ut på tur
Takk for detGod tur til dere![]()
Det var da voldsomt!
Hvorfor det??
Åå hvorfor det da?
Hva har de gjort nå?
I lenger tid nå har jeg og samboeren prøvd å bli enig i hvordan vi skal gjøre med huset vi skal pusse opp. Vi skal gjøre om alt. Romoppdeling osv. Alt skal endres. Samboeren har hatt sine meninger og ideer. Mange av dem har hvert helt opp ned på hva som er logisk og praktisk. På fredag kom svigerfar en tur på helgebesøk. Å det er svogers som sammen skal lage de nye tegningene på huset. I går kveld drev vi å snakket om hvordan vi skulle dele opp de nye rommene i huset. Svigerfar avfeide blankt alle samboerens "logiske" løsninger og ideer og var 100% enig med meg. Måtte bare gå å legge meg til slutt. For jeg klarte ikke la være og flire mens svigerfar og gubben diskuterte i stua. Til slutt kom samboeren å la seg. Å han hadde gitt seg.Hva har de gjort nå?
Vi gjorde detKos dere på trilletur![]()
Da beholder jeg denJeg også. Du får gi beskjed hvis du finner den
Gåtur i dagGå eller ski?
Regner her også og glatt. Var heldigvis strødd de fleste stederHvordan er været der da?her striregner det og såpeveier så dropper trilling
jeg skal uansett å klatre klokken 12
![]()
Så utrolig braI lenger tid nå har jeg og samboeren prøvd å bli enig i hvordan vi skal gjøre med huset vi skal pusse opp. Vi skal gjøre om alt. Romoppdeling osv. Alt skal endres. Samboeren har hatt sine meninger og ideer. Mange av dem har hvert helt opp ned på hva som er logisk og praktisk. På fredag kom svigerfar en tur på helgebesøk. Å det er svogers som sammen skal lage de nye tegningene på huset. I går kveld drev vi å snakket om hvordan vi skulle dele opp de nye rommene i huset. Svigerfar avfeide blankt alle samboerens "logiske" løsninger og ideer og var 100% enig med meg. Måtte bare gå å legge meg til slutt. For jeg klarte ikke la være og flire mens svigerfar og gubben diskuterte i stua. Til slutt kom samboeren å la seg. Å han hadde gitt seg.![]()
Ja, det er vel full snøsmelting over hele landet nå :/Vi gjorde det
Var veldig glatt der det ikke var strødd da:/
Kos dereGåtur i dag