Skravletråd Mars!

ImageUploadedByBV Forum1457867042.595138.jpg
Heldigvis ganske så rolig nå :)
Lillegutt tok opp aktiviteten sin. Skal lese litt bakover etter hvert. Kose snuppa mi nå ❤️

Det var da voldsomt!:P
Hvorfor det??
Åå hvorfor det da?
Hva har de gjort nå?
Hva har de gjort nå?
I lenger tid nå har jeg og samboeren prøvd å bli enig i hvordan vi skal gjøre med huset vi skal pusse opp. Vi skal gjøre om alt. Romoppdeling osv. Alt skal endres. Samboeren har hatt sine meninger og ideer. Mange av dem har hvert helt opp ned på hva som er logisk og praktisk. På fredag kom svigerfar en tur på helgebesøk. Å det er svogers som sammen skal lage de nye tegningene på huset. I går kveld drev vi å snakket om hvordan vi skulle dele opp de nye rommene i huset. Svigerfar avfeide blankt alle samboerens "logiske" løsninger og ideer og var 100% enig med meg. Måtte bare gå å legge meg til slutt. For jeg klarte ikke la være og flire mens svigerfar og gubben diskuterte i stua. Til slutt kom samboeren å la seg. Å han hadde gitt seg. :-P

Hvordan er været der da?:) her striregner det og såpeveier så dropper trilling :p jeg skal uansett å klatre klokken 12 :)
Regner her også og glatt. Var heldigvis strødd de fleste steder:)
Kos deg med klatring :)

I lenger tid nå har jeg og samboeren prøvd å bli enig i hvordan vi skal gjøre med huset vi skal pusse opp. Vi skal gjøre om alt. Romoppdeling osv. Alt skal endres. Samboeren har hatt sine meninger og ideer. Mange av dem har hvert helt opp ned på hva som er logisk og praktisk. På fredag kom svigerfar en tur på helgebesøk. Å det er svogers som sammen skal lage de nye tegningene på huset. I går kveld drev vi å snakket om hvordan vi skulle dele opp de nye rommene i huset. Svigerfar avfeide blankt alle samboerens "logiske" løsninger og ideer og var 100% enig med meg. Måtte bare gå å legge meg til slutt. For jeg klarte ikke la være og flire mens svigerfar og gubben diskuterte i stua. Til slutt kom samboeren å la seg. Å han hadde gitt seg. :p
Så utrolig bra :)

Back
Topp