Skravletråd Mars!

God morgen:D
Jeg har sovet 11 timer i natt:P hardt å være på ferie...
Deilig det :D
Greit å bli ferdig med det:-P. Han da da jeg gikk gravid med førstemann at han ville ha 2 eller 4 barn. Han følte at med 3 så ville 1 av dem bli utelukket fra leken hele tiden. Nå har han nok fortrengt at han har sagt det for nå er det 2. Men tror nok han vil ha 3 stk egentlig :-)
Vi vil ha 3 eller 4, men jeg kan ikke ha alle små :) derfor blir ikke prøving å skje før Theo er 4 år og N nesten 7 :)

Oooh, det hørtes godt ut! Kaffe og sjokkis er jo bare den beste komboen. Eller is. Før var det kaffe og røyk:P Da er det vel bedre med sukker vel :)
Hehe :p nå begynte vi å knaske isbiter her, det var også godt :)

Fortsatt mye vann?
Ja. Det kommer jo bare mer siden det er snøsmelting. Jeg fikk ut alt nå.
1 time senere så jeg igjen.. nå er det mer enn det var før jeg fikk ut alt sist. Så det får egentlig bare være til det smelter såpass at det renner selv

Ja. Det kommer jo bare mer siden det er snøsmelting. Jeg fikk ut alt nå.
1 time senere så jeg igjen.. nå er det mer enn det var før jeg fikk ut alt sist. Så det får egentlig bare være til det smelter såpass at det renner selv
Æsj så kjedelig

Æsj så kjedelig
Ja.. blir som å kjempe en umulig kamp. Garasjen er rett og slett bygga feil... til sommern skal vi prøve å finne en løsning til neste vinter. Et slags dreneringssystem som får vanne avledet vekk fra inni selve garasjen. Alt siver inn, også via porten.

Back
Topp