Good morgenGod morgen alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good morgenGod morgen alle sammen
Her bruker vi også lavendelolje, og han sover veldig godt når han først sovnerJa. Håper virkelig det. Vi har kjøpt lulla doll og bruker lavendelolje. Det funker faktisk! Hun sover noe bedre!
Regner med det var koselig og romantiskVært ute og spist med min kjære ❤
Så herlig å kjenneÅååh så herlig å kjenne masse spark fra lille i magen ❤❤. Aktiv som bare det nå i kveld helt nederst i magen kjenner jeg![]()
Er vel gjerne detKjedelig å bli stoppet ofte men er vel sånn det er når man er ute å kjører sent
Ja er skikkelig koselig og herligSå herlig å kjenne
Savner sparkene...
Skulle shoppe litt til barna hjemmeGøy med shopping! Hvor handlet du fra? Hva handlet du?![]()
DIGG!!!!!
Hva skal du shoppe?
Kos med besøk
Skulle ønske jeg kunne sy også!!
Sovnet hun?
Koshva spiste dere?
Nyt detdet er så koselig!! Jeg savner det veldig..
Så flink du erHvem lager du det til?
Det var da voldsomt!Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!
JEG ELSKER SVIGERS!!
De synes vel det er skummelt at han er ute å kjører så sentGod morgen. Gubben kom ikke hjem fra jobb før i 5 tiden i natt til tross for at han sluttet kl 2. Politiet hadde visst stoppet han og var nysgjerrige som han skrev. Han blir visst ofte stoppet på vei hjem fra jobb når han har vært på jobb som vakt. Ikke at han verken kjører for fort eller har gjort noe annet som skulle tilsi at politiet skulle være interesserte egentlig.
Mini lå selvsagt å vred seg da gubben kom hjem og 5.45 syntes han det var morgen. Da ville han leke med lyset, kose og herje litt. Så var bare å stå opp:-/.
Sovet helt greitGod morgenja sov helt ok
hva med deg?
Ikke noe til deg?Gjorde det
Fikk kjøpt litt til barna hjemme.
Hva er planene for dagen?Good morgen![]()
Haha ja mye muligDe synes vel det er skummelt at han er ute å kjører så sent![]()
Veldig koselig jaRegner med det var koselig og romantisk![]()
Ja han trenger vel det kanskjeEr vel gjerne det. Får la han sove litt frempå idag siden han måtte litt tidlig opp igår pga treningssamling
Klatring!Hva er planene for dagen?
God morgenGod morgen damerher starta vi dagen 6:45
*gnir seg i øynene*
Flink kenguRyddet litt
Lagt sammen en hel haug med klær
Hørtes ut som en nydelig start på dagenFikk sove en time lengre enn vanlig idag. Herlig! Nå er gubben og frøkna gått å lagt seg igjen mens jeg ligger slengt på sofaen med en kopp kaffe![]()