Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med besøkSnart middaggleder meg. Så skal jeg sy resten av kvelden og mamma kommer på kaffebesøk
![]()
Ordner plassen med serveringen eller har du med?Her hadde de rom den første timen og fikk servert pizza, kake og is.
Etter det var det en time hvor de løp rundt i lekeområdet
Jeg aner ikke hvor mange dager, plutselig tenker jegGår fort106 dager igjen her til termin
![]()
Det har hamFår håpe han har kjøpt med seg noe godt![]()
Jeg har en app som forteller megJeg aner ikke hvor mange dager, plutselig tenker jeg
Har så mye å tenke på med huset og sånn her at jeg er fryktelig rolig. Var mye mer stressa forrige gang![]()
De ordnet med alt inkludert kake.Ordner plassen med serveringen eller har du med?
Flott tilbud daDe ordnet med alt inkludert kake.
De fleste steder har kun mat og is, men her kunne man også bestille kake.
Jeg hadde ikke tid til å bake så da valgte vi det, den var faktisk overraskende god
Det er vel en blanding? At det har trekt gjennom snøen. Har dere fått kostet ut vannet?Hadde striregn i hele natt.men det gav ingen vann i garasjen. Men 5 plussgrader idag og sol. Plussgrader i flere dager også har det vært. Så det holder på å smelte godt her
Hehe, smartDet har ham
Jeg har en app som forteller meg![]()
Tenkte meg detHelt klart verdt hver eneste krone![]()
Kos deg på shoppingInnom en tur før shopping
Ha en flott lørdagskveld!
Jo er det tror jegJøss, er du ikke helt frisk?!![]()
Bittelitt fikk jeg handletFikk du shoppa noe?
Så deilig, hva kjøpte han?Det har ham
Jeg har en app som forteller meg![]()
Ja ble i grunn detDa ble dere fornøyd begge to?![]()
God kveldGod kveld jenter![]()
Jo mer man legger på, jo dyrere blir det, men jeg syns det var verdt detFlott tilbud da![]()
Har hun sovnet?Tuppa er lagt, ble litt senere enn normalt siden vi holdt på å ordne med det nye rommet hennes. Spennende å se om hun sovner nå da![]()
Er innom sjeldent selv og trodde jeg var i uke 24 nåHehe, smarthsr noen såper jeg også,men jeg Husker så skjeldent å innpå de
eller hver onsdag,da bytter jeg uke så da må jeg se
![]()