Skravletråd Mars!

Skulle tro mini var såpass trøtt idag at han kunne legge seg ned i egen seng og sovne med en gang selv. Men neida. Sov kun 30 min idag da vi var ute på storhandel og nektet selvsagt å sove mer. Er håpløst å dra ut på slike ærender med han i sovetiden da blir det en superkort lur. Ellers må jeg og og det nytter ihverfall ikke å stoppe opp vognen og kikke på ting. Da våkner han også og nekter å sove videre. Hjemme kan vognen være i ro og han kan sove i 1.5 time uten problem. Går jeg tur våkner han med en gang eller kort tid etter vognen er stoppet uansett hvor lang eller kort tur jeg har gått og hvor trøtt han egentlig er

Snart middag :) gleder meg. Så skal jeg sy resten av kvelden og mamma kommer på kaffebesøk :)

Ja :/ den er visst ikke helt bygget rett heller viser det seg. Derfor blir det sånn. Hadde aldri trodd det skulle samle seg så mye vann. Hvor vanskelig er det å legge inn et rør ut på nedsiden hvor det kunne rent ut? Garasjen ligger slik at det samles fort der og går ikke videre da det er litt dvell der:S
Huff ja.. holder snøen på å smelte eller ?

Greit det da. Hvor lenge varer en sånn bursdag, par timer?
Her hadde de rom den første timen og fikk servert pizza, kake og is.
Etter det var det en time hvor de løp rundt i lekeområdet

Huff ja.. holder snøen på å smelte eller ?
Hadde striregn i hele natt.men det gav ingen vann i garasjen. Men 5 plussgrader idag og sol. Plussgrader i flere dager også har det vært. Så det holder på å smelte godt her

Snart sovet en time håper hun sover :) mannen kommer tilbake fra butikken snart. Bedre humør nå :)

Back
Topp