Skravletråd Mars!

Jeg er jo vant til å blø,siden jeg er bløder men det var ekstremt vanskelig å få det til å slutte. Har blødd flere ganger etterpå, men hold seg unna mens vi var ute :p
Ja da er du vant med det. Jeg blør en del pga fragmin albyl-e så høres ut som jeg er tett i nesen, men bare blod som samler seg inni der :p

Bra det berget da, men huseier burde jo gitt dere beskjed om å ikke lagre på gulvet :((
Ja :/ den er visst ikke helt bygget rett heller viser det seg. Derfor blir det sånn. Hadde aldri trodd det skulle samle seg så mye vann. Hvor vanskelig er det å legge inn et rør ut på nedsiden hvor det kunne rent ut? Garasjen ligger slik at det samles fort der og går ikke videre da det er litt dvell der:S

Jeg er bløder, så jeg blør hver dag flere ganger om dagen :/ men Pleier å å få stoppet det mye raskere enn i dag :(
Typisk,jeg og bekkenet hadde nok hatt godt av en tur I bassenget.
Høres slitsomt ut:(
En bassengtur hadde nok vært godt ja!

Finnes vel ikke noe som heter ikke husarbeid perioder?!;) stram han opp!
Hehe :) tro meg han gjør det selv. Første jeg gikk nå "du har ikke kastet melka" jo takk for den :p prater nesten ikke, men han kan takke seg selv. Er ikke sur, men er bare forbanna skuffet :(

Hehe :) tro meg han gjør det selv. Første jeg gikk nå "du har ikke kastet melka" jo takk for den :p prater nesten ikke, men han kan takke seg selv. Er ikke sur, men er bare forbanna skuffet :(
Kjipt å gå rundt og være trist og skuffet:(
Skal jeg ta en tur og klaske han litt i hodet?!:P

Back
Topp