Skravletråd Mars!

Ja. Sjenk, skrivebord og vugga. For glatt i bakken til å få det opp. Men vi har heldigvis få redda alt ser det ut til. Må bare ned å koste ut vannet
Bra det berget da, men huseier burde jo gitt dere beskjed om å ikke lagre på gulvet :((

Hvorfor begynte du å blø da?:( godt du fikk stanset det..
Jeg er bløder, så jeg blør hver dag flere ganger om dagen :/ men Pleier å å få stoppet det mye raskere enn i dag :(
Typisk,jeg og bekkenet hadde nok hatt godt av en tur I bassenget.

Da har du jo fått gjort endel idag:)
Snakk med mannen du;) fortell hvordan du har det og hva du forventer av ham!
Jepp klapp på skulderen til meg :)
Jeg har fortalt han det, men han har sine ikke husarbeid perioder og de kommer alltid i dårlig tid :/ blææ....

Venter på mannen og tuppa som har vært i bassenget. Jeg blødde så mye neseblod når de skulle dra at jeg valgte å være hjemme, prøvde nesten i en time å stoppe det og klarte det ikke.. tilslutt å stoppe det, så nå skal vi på café før vi skal hjem å flytte rom. :)
Det er kjedelig :( er sånn her og. Bruker lang tid. Godt det stoppet og håper dere har koset dere på cafe :)

Barna har flyttet inn på sine nye rom. Det ser ikke ut med esker over alt,men de har nye rom :p

ImageUploadedByBV Forum1457796618.197502.jpg
Ligger rett ut! Fikk en kynner ser dere. Skrivende stund en til :p

Det er kjedelig :( er sånn her og. Bruker lang tid. Godt det stoppet og håper dere har koset dere på cafe :)
Jeg er jo vant til å blø,siden jeg er bløder men det var ekstremt vanskelig å få det til å slutte. Har blødd flere ganger etterpå, men hold seg unna mens vi var ute :p

Back
Topp