Da er det bare å nyte!Strålende sol har vi her også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare å nyte!Strålende sol har vi her også![]()
Men er vel verdt detJa var det![]()
Bra det berget da, men huseier burde jo gitt dere beskjed om å ikke lagre på gulvetJa. Sjenk, skrivebord og vugga. For glatt i bakken til å få det opp. Men vi har heldigvis få redda alt ser det ut til. Må bare ned å koste ut vannet
Mange barn eller?Sitter på lekeland og venter på at bursdagen til eldsten skal starte
He he jeg sa ikke ennå på det heldigvisBle jo det. Husker jo jeg nevnte noe om shoppestopp her en gang
Men dette trengte vi da. Har ryddet ut masse klær som vi skal gi bort![]()
Ha ha det tror jeg påForeløpig kun ei veske
Ikke så lett å finne noe om man ikke er interessert i souvenirer![]()
Å nei da![]()
Jeg er bløder, så jeg blør hver dag flere ganger om dagen :/ men Pleier å å få stoppet det mye raskere enn i dagHvorfor begynte du å blø da?godt du fikk stanset det..
Ehm nesten ingenting faktisk denne gangenFikk du handlet noe?![]()
Jepp klapp på skulderen til megDa har du jo fått gjort endel idag
Snakk med mannen dufortell hvordan du har det og hva du forventer av ham!
Hei snuppa, håpe du koser deg og nyter solen for oss alleHilser på fra verandaen i strålende sol![]()
Hva kjøpte du?På vei fra Norwegian outlet.
Nå skal kengubarnet leveres til bestefaren for noen timer.
Det er kjedeligVenter på mannen og tuppa som har vært i bassenget. Jeg blødde så mye neseblod når de skulle dra at jeg valgte å være hjemme, prøvde nesten i en time å stoppe det og klarte det ikke.. tilslutt å stoppe det, så nå skal vi på café før vi skal hjem å flytte rom.![]()
Jeg er jo vant til å blø,siden jeg er bløder men det var ekstremt vanskelig å få det til å slutte. Har blødd flere ganger etterpå, men hold seg unna mens vi var uteDet er kjedeliger sånn her og. Bruker lang tid. Godt det stoppet og håper dere har koset dere på cafe
![]()
En cardigan til megHva kjøpte du?
Det er jo detSå gøy å shoppe klær![]()
Akkurat nå baker jeg, så da passer det ikke. Har vært ute før i dag daDa er det bare å nyte!![]()
Du sa det ikke, men du tenkte det velHe he jeg sa ikke ennå på det heldigvis