Skravletråd Mars!

Skjer ofte at jeg ikke svarer alle. Har jeg 70 varsler så gidder jeg ikke å svare de alle

Så godt å høre at det ikke bare er meg!
Ikke fordi, jeg følte meg superpopulær da jeg hadde 20, men fint det bare kom og skryt av 70 du :P

Kan du ta en dupp ? ♡
Neei, blir ikke tid til det. Alle har så mange planer for hva vi ska gjøre hele helga. Og nå fant vi garasjen med en god del vann i ... husvertene kunne vel ha gitt ordentlig beskjed om at det ikke er drenering der... trodde det var standard når garasjen er bygga i nedoverbakke?:/ så ble stress!

Neei, blir ikke tid til det. Alle har så mange planer for hva vi ska gjøre hele helga. Og nå fant vi garasjen med en god del vann i ... husvertene kunne vel ha gitt ordentlig beskjed om at det ikke er drenering der... trodde det var standard når garasjen er bygga i nedoverbakke?:/ så ble stress!
Ånei, så kjedelig :( hadde du noe stående på bakken eller?

Sitter på lekeland og venter på at bursdagen til eldsten skal starte

Ånei, så kjedelig :( hadde du noe stående på bakken eller?
Ja. Sjenk, skrivebord og vugga. For glatt i bakken til å få det opp. Men vi har heldigvis få redda alt ser det ut til. Må bare ned å koste ut vannet

1 time og 10 min til gubben skal være ferdig med treningssamlingen. Så må han lufte hunden på vei hjem så er nok ikke hjemme før midt i legging til mini. Så rekker han å spise litt, ta en dusj og skifte før jobb i kveld

Venter på mannen og tuppa som har vært i bassenget. Jeg blødde så mye neseblod når de skulle dra at jeg valgte å være hjemme, prøvde nesten i en time å stoppe det og klarte det ikke.. tilslutt å stoppe det, så nå skal vi på café før vi skal hjem å flytte rom. :)
Hvorfor begynte du å blø da?:( godt du fikk stanset det..

Da har vi vært på en skikkelig shoppingrunde til nestemann kommer :). Fikk sprinkelseng samt madrass og ett laken av foreldrene mine:). Jeg kjøpte også bilstol til nestemann og fikk til sterkt redusert pris:). Bare fordi han i butikken ville gi meg tilbudet som egentlig ikke kommer før neste uke:). Så fikk det for halv pris
Det var da hyggelig av han

Back
Topp