Skjer ofte at jeg ikke svarer alle. Har jeg 70 varsler så gidder jeg ikke å svare de alle
Så godt å høre at det ikke bare er meg!
Ikke fordi, jeg følte meg superpopulær da jeg hadde 20, men fint det bare kom og skryt av 70 du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer ofte at jeg ikke svarer alle. Har jeg 70 varsler så gidder jeg ikke å svare de alle
Neei, blir ikke tid til det. Alle har så mange planer for hva vi ska gjøre hele helga. Og nå fant vi garasjen med en god del vann i ... husvertene kunne vel ha gitt ordentlig beskjed om at det ikke er drenering der... trodde det var standard når garasjen er bygga i nedoverbakke?:/ så ble stress!Kan du ta en dupp ? ♡
Vi sov begge daNå er klokken litt over 10!! Håper dere begge dupper<3
Jaa :/ hun sliter virkelig idag med å finne roen når hun skal sove altså :/ også mens hun soverÆsj, høres slitsomt ut![]()
Ånei, så kjedeligNeei, blir ikke tid til det. Alle har så mange planer for hva vi ska gjøre hele helga. Og nå fant vi garasjen med en god del vann i ... husvertene kunne vel ha gitt ordentlig beskjed om at det ikke er drenering der... trodde det var standard når garasjen er bygga i nedoverbakke?:/ så ble stress!
Håper du har hatt en flott dag, SaraMisunnelig!!!
Het er frokosten inntatt og planen er en tur på butikken, mye rydding/vasking av hus, amming og en trilletur med babyen
Kos dere masse idagShoppe og spise med mannen
HahaStor, men ikke så stor
Eldsten sitter og ser på et ungdomsprogram på TV'n.
Han ler, koser seg og følger med.
Han er stor nok til å elske det... vel, nesten stor nok, i det øyeblikket noen kysser snur han seg og sier æsj..
Ja. Sjenk, skrivebord og vugga. For glatt i bakken til å få det opp. Men vi har heldigvis få redda alt ser det ut til. Må bare ned å koste ut vannetÅnei, så kjedelighadde du noe stående på bakken eller?
Åh. Så herligJa kjempe fornøyd med alt
Har all inclusive, herlig å bare kunne gå å hente alt vi trenger![]()
Hvorfor begynte du å blø da?Venter på mannen og tuppa som har vært i bassenget. Jeg blødde så mye neseblod når de skulle dra at jeg valgte å være hjemme, prøvde nesten i en time å stoppe det og klarte det ikke.. tilslutt å stoppe det, så nå skal vi på café før vi skal hjem å flytte rom.![]()
Høres idyllisk utNå er det "perfekt" her
Eldsten sitter og ser på TV, frøkna lager dukkehus med lego, lille U "leser" bøker, mannen rydde kjøkkenet og jeg sitter og nyter stillheten og strikker
Velkommen hjemHjemme etter en koselig cafe tur med familien![]()
Det var da hyggelig av hanDa har vi vært på en skikkelig shoppingrunde til nestemann kommer. Fikk sprinkelseng samt madrass og ett laken av foreldrene mine
. Jeg kjøpte også bilstol til nestemann og fikk til sterkt redusert pris
. Bare fordi han i butikken ville gi meg tilbudet som egentlig ikke kommer før neste uke
. Så fikk det for halv pris
Det skal viTakkkos dere!
Ja ble fornøyd daDet var da hyggelig av han
Koselig med sånne dager daJuhuu damernå har vi vært hos min bror i noen timer, og nå skal vi til svigermor
Plutselig ble lørdagen en sikkelig familie dag![]()
Det skjønner jegJa ble fornøyd da![]()