Skravletråd Mars!

Det som er kjedelig er jo når man virkelig trenger noe av det som er med i priskrigen. Jeg slet med å finne bakepapir før jul, da folk hadde hamstret :(
Ja vi også men restriksjoner hjelper sjelden. Er bare gå ut i bilen , inn igjen å gå i ny kasse å betale

Ja vi også men restriksjoner hjelper sjelden. Er bare gå ut i bilen , inn igjen å gå i ny kasse å betale
Skjønner ikke at folk orker det, men mulig det stemmer :/

Jeg syns disse fredagene kommer tettere og tettere, jeg

Tror flere bør gjøre det. Jeg var på rema i dag. De hadde vel en 4 typer igjen bare. Alt annet var helt tomt.
Kan jo være lurt. Kjedelig for de som ikke går Noe..

Hadde jo vært deilig!! Her venter mannen bare på at vi skal reise på ferie så han får fred til å sette opp veggen :P
Gleder meg så sinnsykt! Kan omsider begynne å få ting på plass både i stua og på nye soverom :D og gleder meg til å begynne med redebygging ;)
Hehe, hvor skal dere på ferie?.:)
Jeg er så lite stressa som det går an å bli redebygging, mulig det kommer, eller? :p

Ulidelig spennende stafetten ble i dag :eek:
Kan se ut som det blir gull :D

Hehe, hvor skal dere på ferie?.:)
Jeg er så lite stressa som det går an å bli redebygging, mulig det kommer, eller? :p
Skal på hytten med mamma og mine brødre :)
Skal lage meg en skikkelig godplass på soverommet til meg og babyen :D gleder meg for har fått frie tøyler :P

Er jo koselig med helg, så klager ikke.
Bare noen ganger skulle jeg ha ønsket at uken var en dag lenger slik at jeg ble ferdig med det jeg skulle få gjort
Det skjønner jeg.. det skulle jo Jeg også vanligvis. Men nå som jeg er sykemeldt ogs går hjemme er det hyggelig med helg,For da har alle andre også fri.

Skal på hytten med mamma og mine brødre :)
Skal lage meg en skikkelig godplass på soverommet til meg og babyen :D gleder meg for har fått frie tøyler :P
Så herlig med frie tøyler :)
Er det i påsken dere skal på hytten?

Back
Topp