Nææææ... er det bare meg som ikke synes det, kanskje?sjokolade er det beste jeg vet men IKKE appelsinsjokolade![]()
Det er jo noe av det beste!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nææææ... er det bare meg som ikke synes det, kanskje?sjokolade er det beste jeg vet men IKKE appelsinsjokolade![]()
JaaaYeei, så flink hun er
Stoor jente!!
Seriøst? Jeg elsker appelsinsjokolade!! Selvsagt skal det være så billig nå når jeg prøver å være sunn![]()
![]()
Hahaer man gærn hvis man ikke liker appelsinsjokolade??
![]()
Heeeerlig! Så dere koser dere?God morgen
Frokost, solseng og basseng!
Du da?![]()
Hjemme igjen nåJa er nok greit å få det unna
Kom Aldri lenger. Sengetøyet ligger ennå på gulvet. Nå ammer jeg etter masse gråting ..så trøtt men fikk ikke soveÆsj må tørke støv her også
Hørtes nydelig utNydusjet og snart klar for café og sola skinner,herlig!![]()
Så deiligGod morgen
Frokost, solseng og basseng!
Du da?![]()
Hjelpes den er jo såååååå god joho..APPELSINSJOKOLADE 12,90 på kiwi
Det er dårlig underholdning detJa må passe litt på nevøen minhan sliter litt stakkars.
Du PH begynner 14 marsender nok opp med å se på i år også
![]()
Så snilt av deg daTakkhan ringte fortvilet til meg i går å sa de skulle snakke om døden på skolen, så da hadde han gått hjem. Det skar i tantehjertet da for å si det sånn
![]()
Uff jeg er elendig på å besøke graven til broren min og besteforeldrene minemå skjerpe meg. Var så flink før jeg fikk barn. Han andre broren min har ikke tid til å ta med sønnen sin alltid så da får jeg steppe opp
![]()
Sola kom bort bak skyene, men maten og selskapet var toppHørtes nydelig ut![]()
Ja! Helt tomt på alle butikkene rundt her, og jeg har ikke fått kjøp en engang ..Hjelpes den er jo såååååå god joho..
Fikk du tak i det du skulle?Hjemme igjen nå![]()
Så braKengubarnet hadde storkost seg på skidag![]()
Gjorde detFikk du tak i det du skulle?
Så braKengubarnet hadde storkost seg på skidag![]()
Ja har ikke noe annet på skidag herSå brabortoverski?