Fantastisk, tuppa skulle ut med bhg og kose segså digg ikke sant?
den er der meg gjemmer seg;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk, tuppa skulle ut med bhg og kose segså digg ikke sant?
den er der meg gjemmer seg;P
JaDer har du den![]()
Hva skal du handle?Tror det blir en tur ut etter lunsj i dag. Må innom butikken for å handle litt![]()
Oj vi skiftet da poden var 5 mnd vi.. min ville ikke ligge mer da
Samme her! Så når han var våken satt han, selv om han egentlig er veldig bedagelig av segVi hadde sånn liten ryggstøtte i bagen vi sånn at hun kom opp å fikk se, så fikk vi beholdt bagen lengre.
Det er jo tross alt helgBiff og fløte
Kanskje litt godis![]()
![]()
Er jo detDet er jo tross alt helg![]()
Får håpe du får sove.må snart sove jegogså må jeg finne en ny serie å se på. jeg har sett ferdig glee
![]()
Hehehehe! GenialtJastrikker ofte mer i slutten av en mnd enn i begynnelsen. Må klare kravene
![]()
takk håper jeg ogFår håpe du får sove.
Hvordan serier liker du å se på?
DeiligFantastisk, tuppa skulle ut med bhg og kose seg![]()
He he god tur på butikkenBiff og fløte
Kanskje litt godis![]()
![]()
Æsj må tørke støv her ogsåFikk rydda og tørka støv i stuanå er det bare fire rom igjen
Min har alltid hatt det travelt han ;Samme her! Så når han var våken satt han, selv om han egentlig er veldig bedagelig av segmen deilig å ha bagen gjennom kalde vinteren. Nå er det såpas varmt at jeg følte det var på tide. Vi har Emmaljunga Nitro Circus og den er ganske stor + at han sover på siden, så lengden fungerer fortsatt, men er vel på grensen nå med lammeskinnsposen og alt!
Takk for det du. Må ta det før det blir kaos på smågodt. Folk tar jo helt avHe he god tur på butikken
HeheHehehehe! Genialt![]()
Holdt på med et teppe siden jeg ble gravid. Er ikke halvveis en gang![]()
Kanskje jeg kjeder meg nok etterhvert til å fullføreHehe
Har strikket ei lue til babyen i magen, ellers så har jeg kun strikket til andre![]()