Ja, håper snekkerne får ferdig vårt soverom til påskenSå brakommer seg da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper snekkerne får ferdig vårt soverom til påskenSå brakommer seg da
![]()
Tror flere bør gjøre det. Jeg var på rema i dag. De hadde vel en 4 typer igjen bare. Alt annet var helt tomt.Coop her har begynt med restriksjoner, max 2 kg pr familie.
Hadde jo vært deilig!! Her venter mannen bare på at vi skal reise på ferie så han får fred til å sette opp veggenJa, håper snekkerne får ferdig vårt soverom til påsken![]()
Det var litt forskjelligDet meste egentlig. Cakeboss, MasterChef, castle, trueblood, big bang theory, rizzolie and isles osv osv![]()
God helg søtaDa var det helg![]()
Ja det ser jeg andre også harHer har de en dag i alpinanlegget,men når jeg tenker meg om er det vel bare ungdomsskolen
Mannen laster ned fra nettetDet var litt forskjellig
Hvor er det du ser serier da?
Hvordan går det med skyting i dag,?Ei lita ei som har sovnet i fanget mitt. Tenkte jeg skulle se litt skiskyting.
Du da?
Takk i like måteGod helg søta
Men er i grunn lite poeng med restriksjonerTror flere bør gjøre det. Jeg var på rema i dag. De hadde vel en 4 typer igjen bare. Alt annet var helt tomt.
Takk for detTakk i like måte![]()
Takk for detTakk i like måte![]()
Mye bra der daMannen laster ned fra nettetellers er det mest Netflix
![]()
Vi startet med fullt hus etter første etappeHvordan går det med skyting i dag,?
Haha jeg vetDet er dårlig underholdning det![]()
Orphan black, er den bra?Mye bra der da
Jeg har sett suits, dexter, orphan black og drop dead diva der![]()
Det som er kjedelig er jo når man virkelig trenger noe av det som er med i priskrigen. Jeg slet med å finne bakepapir før jul, da folk hadde hamstretMen er i grunn lite poeng med restriksjoner
Ja gjør så godt jeg kanSå snilt av deg dahan et jo trygg på deg som t inger og forteller deg det, og ei flott tante som tar tak i det
![]()
Jeg synes den var braOrphan black, er den bra?
Jøss det er braVi startet med fullt hus etter første etappe
Akkurat startet 2.etappe nå. Håper på god skyting der også![]()