Oj såpass jaGjorde det
Ble ikke mye Smågodt da, det var nesten tomt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj såpass jaGjorde det
Ble ikke mye Smågodt da, det var nesten tomt![]()
Var heldig med væretSå bra![]()
Tror folk har hamstret skikkeligOj såpass ja
Deilig med godvær på slike dagerVar heldig med været
Det vil jeg tro jaTror folk har hamstret skikkelig![]()
Hørtes deilig utSola kom bort bak skyene, men maten og selskapet var topp![]()
Samme herJa! Helt tomt på alle butikkene rundt her, og jeg har ikke fått kjøp en engang ..
Det blir godtDa var det helg![]()
Ja kjenner det skal bli herligDet blir godt![]()
Ei lita ei som har sovnet i fanget mitt. Tenkte jeg skulle se litt skiskyting.Gjør dere på damer?
Sitter å venter på mann og barnEi lita ei som har sovnet i fanget mitt. Tenkte jeg skulle se litt skiskyting.
Du da?
Gleder meg til mannen kommer hjem her ogsåSitter å venter på mann og barnog ser etter nye serier å glo på
![]()
Her har de en dag i alpinanlegget,men når jeg tenker meg om er det vel bare ungdomsskolenJa har ikke noe annet på skidag her
Coop her har begynt med restriksjoner, max 2 kg pr familie.Tror folk har hamstret skikkelig![]()
Det meste egentlig. Cakeboss, MasterChef, castle, trueblood, big bang theory, rizzolie and isles osv osvGleder meg til mannen kommer hjem her også
Hvilke serier liker du da?
Ja, godt med sånne dagerHørtes deilig ut![]()
Har begynt på middagen, og kostet litt etter snekkerne 16 åringen sitt rom er ferdig og må kun vaskes, mens 4 åringens rom trenger at pappaen hennes monterer stikkontakter , så er det ferdigGjør dere på damer?
Så braHar begynt på middagen, og kostet litt etter snekkerne 16 åringen sitt rom er ferdig og må kun vaskes, mens 4 åringens rom trenger at pappaen hennes monterer stikkontakter , så er det ferdig![]()