Skravletråd Mars!

titter innom før legging av N :)
vi disuktererer om vi skal ha venner i dåpen eller ikke. ser de nesten ikke og tar nesten ikke kontakt annet når det er ting man finner på sammen. arragement. han har jo gutta på guttekvelder, så føler liksom for å inviterere gutta og da må jo damene bli med :p

også tenker jeg at blir noen av den vennegjengen ikke invitert blir det baksnakking, for sånn er det ALLTID !

Lørdag: Bursdagsfeiring av eldsten på lekeland
Søndag: Lille U skal i bursdag, huset skal ryddes og vaskes før svigermor kommer til middag (til min store overraskelse), jeg skal pakke siden jeg blir borte mandag og tirsdag
Har litt program dere da. Regner med eldstemann gleder seg til bursdagsfeiring :)

Har litt program dere da. Regner med eldstemann gleder seg til bursdagsfeiring :)
Han gjør det.
Er også litt irritert på mannen som bare inviterte moren sin uten å si noe før i går kveld.

Ja :p har vært på svangerskapspenger siden slutten av januar. . Dagene ble lange,og da er det greit å skravle litt :p
Absolutt! Er omsider oppegående nok til å komme meg litt ut, men fremdeles bv som står for mesteparten av sosial livet for tiden :o :P

Absolutt! Er omsider oppegående nok til å komme meg litt ut, men fremdeles bv som står for mesteparten av sosial livet for tiden :o :P
Hehe sånn har det vært her også, har kommet meg en del mer ut i det siste da. Heldigvis :)

God kveld :) håper dere har hatt en fin dag.
Baby J tok kvelden for en time siden. Jeg spiser middag og ser på keeping up with the Kardashians :p blitt helt hekta :o

God kveld :) håper dere har hatt en fin dag.
Baby J tok kvelden for en time siden. Jeg spiser middag og ser på keeping up with the Kardashians :p blitt helt hekta :o
Hva spiser du? :)

Eh ja, men så har det vært alvorlig sykdom som har gjort det.

Lurt å begynne å søke mens du er i permisjon. Hvertfall begynne en del mnd før den går ut.

Det går jo greit å søke men er så kjedelig ;)

Ja tenkte å begynne å søke om et par måneder.. Bare håper ikke det at jeg har permisjon gjør det vanskeligere for meg å få jobb..

Hehe!! Kjedeligste jeg vet er å fylle inn alt elektronisk på ørten forskjelligste nettsider :P
Tar så lang tid!!

Back
Topp